Norén och Ljungh saknas på värmningen. Allt tyder på att Myren står i mål ikväll och att WWK tar Noréns plats.

Står andren mot oss?

RoB30 Känns som det va, känns inte som han kallas in för att sitta bänk.

Är villig att sätta en peng på att den gode Andren håller nollan ikväll 🙂

Efter ikväll är vi under strecket och en poäng från sistaplatsen

LaumannBingo men vi har säkert gjort ännu en stabil insats där vi slarvar bort ett bortamål och växjö kan vinna med 3-2.

Rob varför? Är Larmi så dålig eller har de skador på målvakterna?

Hur bra är Andrén ens? Självklart kommer han vara bra mot oss ikväll, men DIF har ju velat förstärka målvaktssidan hela säsongen och nu släpper de en av sina målvakter. Vem ersätter där?

Kjeppkinesen när han stod i almtuna tror jag det var så gick han ju ut o sa att efter tiden i växsjö trodde han att han var bättre än vad han var pga det strukturerade försvarsspelet. Risken finns därmed att han kommer trivas som fisken i vattnet.

Hoppas såklart att han glömt bort hur det är med ett strukturerat försvaraspel o är lika kass som vanligt

Dax för långburk nu…

Vi ses o hörs i Saaben om 2 timmar ❤️🤍💙

• Redigerad

ananas ? Är Larmi så dålig eller har de skador på målvakterna?

Åhman har varit skadad i över 4 veckor och man vill nog bara ha in en rutinerad målvakt som kan avlasta lite då det är tätt med matcher närmsta tiden. Österrikaren som står i deras J20 fick chansen borta i Karlstad men man känner väl att det är för tidigt att förlita sig på endast honom bakom Larmi.

Edit:

Glöm det jag skrev, på hockeysverige så står det att Larmi är sjuk och därför har man nu valt att låna in Andrén.

Rob Glöm det jag skrev, på hockeysverige så står det att Larmi är sjuk och därför har man nu valt att låna in Andrén.

Och han ska stå ser jag.

Tenor -

exile82 Eller “kombinatet” som översten skulle säga

Han har inte hittat luckan ÖVER kombinatet iallafall

LaumannBingo Det sannaste som sagts.

Vi måste grisa in mål nu. Röv i ansiktet på målvakten, skjut isare som kan gå mellan benen eller styras bort via benskydden, samtidigt som spelare störtar in på bortre. (Jag är tillgänglig som HC nästa säsong!)