Lukkinen 1834 gången den här säsongen vi förlorar striden framför mål och släpper in där. Vad har vi gjort? Sammanlagt noll sådana grötmål?
SargUt Lukkinen Vi ska lira oss hela vägen in över mållinjen. Vi gör bara sköna strutar, inte så ofta dock.
Lurarivassen Bortom mitt förstånd hur det kan vara okej att stå med byxorna nerdragna varje gång det är period två
Rob Tappar som vanligt i andra, blev inte lättare av att Ljungh klev av. Rejält skakigt så fort de fick in kvitteringen och då kändes det som det nog bara var en tidsfråga innan dom även skulle ta ledningen. Skräll…
Matte LHC spelar bra utan att göra mål. Som hockey går ut på. Sen tror jag luften går ut lite när domarna blundar ibland och hittar en nästan obefintlig utvisning.
Mranonymous Så trött lag. Hade alla haft glöden som Ehn så hade vi vunnit. Men när man har för många Rattie, Kovacs, Shore, Russell så blir det mjukt och oinspirerat. Sorgligt
Lurarivassen Mranonymous Russell är så sjukt begränsad som hockeyspelare. Ska bli wunderbar att slippa se honom nästa säsong. Gillar iofs att han är lik Johnny Sins. Han brukar göra mål när jag uttrycker mig negativt kring honom (tänk om det funkade på 11).
alfie Förra säsongen hade vi en sinnessjuk förmåga att vända matcher. Den här säsongen undrar jag om vi inte har något rekord i ledningar som lett till förlust. Det är fan jäkligt ofta vi gör 1-0 utan att sen vinna är känslan.
Vinhandlarn Förstår inte varför werner står. Släpper retur på allt o ser allmänt trög ut. In med myren som spikar igen där bak
Durkslagstofflan Lurarivassen Vi testar tvärtom med 11. Han bangar in 2-2 3:12 in i tredje. Nu är det spikat.
Kjeppkinesen Lukkinen På 1-2 försöker inte ens Fantenberg att få en klubba emellan Fattar inte vad som har hänt med honom. Han kan se så sinnessjukt ointresserad ut i vissa situationer.
Niklas_H Kjeppkinesen helt förståeligt när han får dras med dessa sopor dag ut o dag in. Fanten är en av få som iallafall skjuter mot mål!
Metallica Kolle42 Varför i helvete spelar Elie med Bouma-Törna? Ja, riktigt illa. Man sätter lagets hetaste forward bredvid två trubbiga gnuggare. Ser hellre Elie - Shore - Rattie så kanske han kan skaka liv i gubbarna.