MrNebbiolo Biljetterna på sittplats nära klacken finns kvar. Är det någon som vill göra resan? Två sittplats nära bortaklacken och de skänkes om man sjunger högt för Cluben!
Metallica Helsida på Expressen om krisläget i Örebro. Massor text om att Karlkvist och Kossila inte har levererat. Samtidigt som Correns krönikör skriver att vi inte kommer behöva kvala. Känns som jinxen är större än någonsin. Upplagt för att dom gör mål på varannat skott ikväll och slaktar oss. Måste fasiken vinna denna.
Kallzon Metallica Känner samma. Ser fler som efter två vinster helt plötsligt tror att vi går till play-in för fan. Hoppas Ante håller koll på gubbarna i laget och håller dessa på jorden. Vi är fortfarande i skiten. För om man tappar lite fokus och tror att man är världsmästare så blir det torsk
Jordfräs Nervös för kvällen är bara förnamnet. Lättretlig, svårt att sitta still. Kan inte fokusera. Bara att överleva arbetsdagen…
P22 Säsongens viktigaste match idag, även det blir 10 matcher kvar efter idag så hänger det väldigt mycket på LHC faktiskt. Väldigt svårbedömd match. Man vet ändå inte var man har LHC eller Örebro. Kommer gå hur som helst!
Kjeppkinesen Idag är dagen D. Jag brukar alltid kolla in motståndarens forum inför varje match, och det som slår mig är att typ alla lags fans hatar oss mest men samtidigt säger de att de inte bryr sig om oss. Det låter lite som när man ringer sitt ex på fyllan och skriker gråtandes i telefonen att man inte tänker på henom längre. Kör över knarkarna bara! Lindansa asen till döds! Sniffa dem i håret och gör urinprovet i deras vattenflaskor! 1-6 Muren stänger.
krycka Hockey ska vara en kul sport med bra fart och action. Ibland vinner man och ibland torskar man. Men i detta läge känner jag ingen glädje alls, bara total ångest. Detta kan visa sig vara en avgörande match för hela clubens framtid och då är det liksom inte kul längre. Jag kommer absolut se matchen, så beroende är jag, men det kommer vara ett lidande från början till slut. Om LHC leder med 4 mål i 3 perioden kanske jag kostar på mig ett leende. Fy f-n va jobbigt.
Kjeppkinesen krycka Se det här som en möjlighet istället! En möjlighet att skicka ner Babianrövarna till HA och en möjlighet för oss att närma oss Play in!
jg Efter 2 raka vinster ligger förlusten på lut, torsk idag ökar å andra sidan chansen för ett lyckligt utfall på lördag mot fisk-renset fr Götet…
Lukkinen jg Efter 2 raka vinster ligger förlusten på lut Ja just fan, vi kan ju inte vinna tre matcher i rad. Patetiskt i sig, men så är det ju tyvärr
Jankerules1 Som sagt…. Ångest deluxe just nu! Blir garanterat ett par långburk innan matchen. Hoppas man får ta en segerbira istället för gravöl efter matchen.
Skanefrippe Tyvärr förlust, 4-2, sista i tom kasse. Som brukligt kan vi ej ta vara på våra chanser och släpper in ett par halvchanser. Ångesten kommer att fortsätta några veckor till.
Nils Nu kommer vi inte att möta ett lag som går bra i SHL, utan ett riktigt bottenlag som har haft det svårt att plocka poäng efter jul. Så varför ska vi förlora denna match, nä det borde verkligen bli en vinst, oavsett hur många matcher vi vunnit i rad. Have a little faith in Cluben.
Kjeppkinesen Bowmore Myran i målet Har ju varit uppenbart sedan värmningen i morse. Men jag tycker det är fegt och aningen märkligt val efter Aliexpress-Höggas insats senast. Man har väl sagt till Muren att han kommer vara etta framöver och nu kan man väl inte ändra sig eller nåt.