• Redigerad

Vi får hoppas att vi är desperata idag och Brynäs har börjat tänka på slutspelet.

• Redigerad

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/e4-avstangd-efter-masskrock/

E4 avstängd efter masskrock

Det råder totalstopp på E4 norr om Uppsala efter att flera trafikolyckor inträffat.

Vägen är helt avstängd – i båda riktningar.

– Det kommer nya trafikolyckor hela tiden. Det är väldigt rörigt på platsen, säger polisens presstalesperson Stefan Larsson.

Resande i norrgående riktning uppmanas av polis att köra av E4 i höjd med Storvreta, länsväg 290, och sen ta 292 i riktning mot Tierp för att komma ut på E4 efter olycksplatsen.

– Annars fastnar man i långa långa köer säger, Larsson.

Påverkar er som är på väg upp, kör försiktigt!

Jävla tur att Cluben åkte upp igår

Kallzon

Verkligen och tror man alltid brukar åka dagen före om man har tidig Lördagsmatch.

Ehn - Ljungh - Kovaxx

Genborg(Elie) - Shore - Rattie

Ekmark - Russell - Kovaxx

Bouma - Johnsson - Törna

13: Hofbauer. Lawner till SDHL/J20.

Kolle42 Ehn - Ljungh - Kovaxx

Genborg(Elie) - Shore - Rattie

Ekmark - Russell - Kovaxx

Bouma - Johnsson - Törna

Kovax får dubblera. Jag gillar hur du tänker!

Helt rätt att skicka Lawner till SDHL.

Werner i kassen enligt appen.

Jag sticker ut hakan och säger vi torskar idag🙈🙈

Bra Werner får chansen! Inte mycket som talar för vinst för LHC, Brynäs har verkligen haft flow hela vägen. Är det dags för förlust för Brynäs?? Nja tveksamt.

jg ……rätt kaxigt 😳

Metallica du, jag vet att du kan bättre än så! 👊

Werner i kassen, Ekmark in mellan Bouma och Törna.

Kreu har sina brister men en sån här bortamatch känns han väl ändå som han skulle kunna tillföra mer än tex Norén som sjunde

LaumannBingo galet att gå från första backpar med Hulta till tvärpetad

Lite märkligt kan tyckas. Men det kan nog vara värt att satsa på Rissanen och Hulta tillsammans och ösa istid på det backparet. Jag antar att man tycker att Kreu helt enkelt inte kan bära ett backpar själv som Myren verkar kunna göra.

Ja Kreu har verkligen blandat och gett. Så det är nog inte så konstigt. Men mot Brynäs hade det kunnat vara guld värd att ha kreu kanske än Norén?

NorthLondonForever

Ganska jämt mellan Kreü och Norén som sjunde men håller Norén snäppet bättre med en bredare repertoar och större potential på sikt. Kreü ser jag väldigt begränsad i sitt spel och ser tyvärr ingen utveckling.

Bowmore Gäller ändå att hålla sig lite cool här, Kreu kan definitivt vara en bärande gubbe i allsvenskan om vi nu skulle hamna där…