P22 Snöpligt slut! Tyckte det kunde ha varit i ledningen minst med 2-1 , men blir så man kämpar i botten och bara oflyt det mesta!
Kjeppkinesen damphunden Vi vann en andraperiod! Vi spelar ju riktigt bra dessutom. Fanten och Martins intåg har gjort underverk för uppspelen. Det gäller att kötta nu, men kötta smart.
NorthLondonForever Känns som Ljungh brinner för det idag. Han får gärna avgöra. Fanten känns oxå förvånansvärt bra ut mtp långt skadeuppehåll. Må detta bli en kväll man slipper somna vansinnig, ledsen och uppgiven
Jirpo Lite bättre nu. Matchens behållning så här långt är lätt Fantens tackling. Vilken jävla propp!! Hoppas vi kan våga vinna nu. In och grisa framför deras målvakt så kanske kanske vi kan lyckas att peta in någon puck.
Kallzon Känns som att vi har tur i det där på slutet. Den gode blåa #23 hoppar in som tredjegubbe och drar iväg en knytnäve i huvudet på en vit
Kjeppkinesen Kallzon Känns som att vi har tur i det där på slutet. Den gode blåa #23 hoppar in som tredjegubbe och drar iväg en knytnäve i huvudet på en vit Är ju dock Leksandsaset som börjar veva mot Kovax. Kovax bara står ju helt oskyldig och försöker skicka dickpicks till spelarens syrra.
Mittzon Inte direkt någon raketfart på Ljungh och Shore vid frlägena. Känns nästan för lugnt bakåt för att det gå vägen. Ska vi gissa på ett orättvist 1-2 mål så man ska lida lite extra mycket? Inte många bra räddningar Myrenberg behöver göra.
Metallica Kjeppkinesen Var är här? Vi sitter i din källare och dricker av dina öl. Veva igång strömmen nu!
Pucken Dags för 3:e perioden undra vad vi ska hitta på för roligt sätt att förlora på den här gången.
Kjeppkinesen Lyytinen går av från matchen och domaren tar bort hans tvåa. Fredde I Karlskoga. Aha, trodde du menade i Saaben!
Fredde Kjeppkinesen Jaha ja det var lite otydligt av mig. Då slipper jag se kallduschen sen om jag ska vara negativ.