NorthLondonForever Edlund låter lagom trött och oengagerad. Hur kan han inte vara övertaggad och Wassberg-het över att få kommentera Luleå-LHC en tisdag i februari
Mittzon Kan inte finnas något lag som släpper till lika många två mot ettor som vi. Sanslöst många som uppstår från ingenting.
damphunden Mmm det var Östman som var problemet… Vi är så otroligt kalla. Känner verkligen ingenting när vi får chanser att göra mål.
LaumannBingo damphunden Mmm det var Östman som var problemet… Han var en del av problemet, eftersom man inte gjorde förändringen helhjärtat förstår jag inte hur man kunde förvänt sig att det skulle hända speciellt mycket
Gardet damphunden Jag tycker ändå att tränaren som fått sätta sin prägel på laget i 3,5 säsonger är en stor anledning till att vi ligger där vi ligger.
Kallzon Ledsen gubbar men kom på en sak. Detta är inte kul. Ge mig HA och lite glädje istället för detta mörker
LaumannBingo Tänkte kolla nu när jag kommer hem från jobbet. Men tror jag skiter i det, det här laget har lyckats dödat allt sug efter hockey