K-man Jävligt märklig lineup måste jag säga. Men det är en lineup jag själv aldrig skulle kommit på så det kanske kan bli bra.
cremator Seger idag och Cluben plockar ~25 poäng på kvarvarande matcher och slutspelet är aldrig i riskzon sista omgångarna! (Jag är i fjällen och har druckit öl i toppstugan, men det gör mig bara mer objektiv och kunnig!)
NorthLondonForever cremator Jag är i fjällen och har druckit öl i toppstugan, Vad du än gör så glöm inte jägern! En i varje ben, livsfarligt annars! Iskall givetvis. Till topps!
MTCluben Tycker det verkar som en helt rimlig lineup. Spännande förändringar på forwardssidan som ser starkt ut, och som borde basera sig på vad man testat på träningar. Även försvaret ser rimligt ut med vassare 1- och 2-lines och en lite svagare 3-line.
Nils Kjeppkinesen Worge går från top4-back till läktaren under tiden Frugan har lingonvecka. Ja all skit händer alltid på samma gång, det är ju en sak som vi män har fått leva med.
Kjeppkinesen Fjärdekedjan får in lite välbehövlig tyngd med Törna som center. Hoppas på rejält riv och slit där idag.
Metallica Kjeppkinesen Fjärdekedjan får in lite välbehövlig tyngd med Törna som center. Gillar din inställning! Hoppas den håller i sig när vi ligger under med 1-0 och Törna missar öppet mål och snubblar på sig själv istället för att kvittera!
NorthLondonForever Kjeppkinesen det enda Strandell har på SHL-nivå även om den brister den med? Tycker han har varit svårbedömd sen han kom, en sån man aldrig får nåt grepp om. Tyckte han började bra men det kanske bara var för att han spelades med ”en toppback” så man blev lurad av det.
Coaches challenge Sjökvist på bortais och Öhlund. Verkar som min påverkanskampanj funkat😃 Kanske får äta upp detta senare
HNez Kommer inte kunna se matchen, så jag sticker in med några “hur ser det ut?” under matchens gång…
Kjeppkinesen Man vet att det är hockey man kollar på när en tyst minut inte skändas mitt i genom att ett rövhål skriker nåt politiskt. Fotbollen har en hel del att lära av hockeyn.
HNez Dock förstår jag inte HUR I HELA fridens namn Lawner går före Genborg? För han står ju utanför truppen (utan förklaring), har han haft match med J20 eller?