HlinkaHlavac Tänkte inte skriva mer negativt om Hulta idag men helvete vad kass han är i egen zon, vill han spela “derby” mot Vimmerby eller vad är det frågan om?
P22 Mycket märkligt utvisning tycker jag. Långsam han är Myrenberg vid sidled tycker jag. Nu tror jag tyvärr Luleå har avgjort.
Fantomen Allt går så jävla segt och långsamt!!! Sätt lite press på puckhållaren!! Eller är det för att jag har kollat NHL i en vecka? 🤔
P22 Herregud vad hårda ni är mot Hultström. Det är ju laget före jaget som gäller. Det är inte enda spelaren som bär laget. Tycker själv att dom hjälper direkt inte varandra och är klipp odugliga.
LaumannBingo damphunden Tycker PJ kommer undan med alldeles för mycket skitvärvningar. PJ har väl fått rätt mycket skit härinne för lagbygget & förlängning av både Östman & Jeff? Sen ska man inte glömma att Östman också varit högst bidragande i lagbygget även om PJ har störst ansvar där
Lukkinen Enda matchen sedan stenåldern när vi är klart bättre än motståndarna och då blir vi mosade ändå