MrNebbiolo Idag får vi smaka duktigt. Rögle blev förnedrade sist mot Malmö, det får vi lida för idag. 5-2 till de grönvita. Ska även se matchen med en grönvit, kommer bli jobbigt känns det som. Hoppas jag får fel.
PuckOut MrNebbiolo det får vi lida för idag. Känns så. Hoppet står till att de kommer ut övertaggade och går bort sig.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Hoppas de ställer Rifalk. Viktigt! (Bara för det stänger han väl igen idag den där sopan). Även Sandin borta för Rögle. Men Kapla tillbaka… VINN BARA!
Fredde Tänk om LHC kunde göra något sånt här. Skippa Swedish House Mafia och spela hela Drömmar gror.
Kjeppkinesen När tränaren börjar försvara sig med underliggande siffror vet man att han sjunger på sista versen.
NorthLondonForever Umpa Umpa låten är ju ett lågvattenmärke bland mållåtar men får ge bandyklubben att hela RBK-hymnen följt av Mötley Creu faller i min smak. Mina lovord till Rögle stannar där.
Kjeppkinesen Vi vågade spela ut i 10 min och bajsade på oss resterande 50. Men det är fint av Westberg att han försöker gjuta gott mod i ante!