Metallica Tror ni att TV4 denna gång har klarat av att placera mikrofonen närmare hemmaklacken eller har dom återigen kört upp den i arslet på en blekfet örebroare på bortastå?
Kjeppkinesen Kallzon Westberg som har våran match ikväll enligt appen. Hoppas vi vinner annars blir jag knäpp Gött! Blir det garanterad underhållning oavsett resultat.
Kallzon Kjeppkinesen PANG BOM SWISH, KARLKVIST GÖR HATTRICK. KAN MAN GÖRA MÅL SOM HAN, KARLN ÄR ÖVERNATURLIG
Kjeppkinesen Kallzon PANG BOM SWISH, KARLKVIST GÖR HATTRICK. KAN MAN GÖRA MÅL SOM HAN, KARLN ÄR ÖVERNATURLIG Kom igen, det blir Pang boom kul!
alfie Kallzon Westberg Fy fan.. orkar inte med Wassberg. Men orkar inte med Över heller. Orkar inte med nån. Orkar inte med något. Orkar inte med Cluben. Heja!
Kjeppkinesen alfie Men orkar inte med Över heller Magin dog efter Tugga Puck-podden när man insåg att han missbrukar “över” privat med. Att med ett sånt grovt talfel lyckas bli kommentator är för mig helt obegripligt.
Fredde Är det bara jag som gillar Westberg? Han kommenterar ju med en skön känsla. Visst lite överdrivet ibland kanske, men jag tar ändå det alla dagar i veckan över vissa andra som låter som de monotont läser högt ur ett sportreferat.