Pucken -9 Poäng till top 6 (samma som förra omgången) -2 poäng till missat playoff (+3 sen förra omgången) 2 poäng till Play out (+3 sen förra omgången) 4 poäng ner till sista platsen (+3 sen förra omgången) 39 poäng kvar att slåss om
NorthLondonForever Rob Skräll, när man inte ställs mot Clubens extremt obegripliga lilla avvaktande box… Hade varit bättre att lämna 4 nallebjörnar som bp där i andra. Några av dom såg aggressiva ut.
LaumannBingo alfie Fy fan vad veka vi är alltså. Borde man inte lärt sig läxan mot Brynäs? PP i ledning med några minuter kvar ska vara en fördel Cluben. Hallå!? Kanske just det som sitter mentalt, man vill inte göra samma misstag och då blir det bara fel istället
Vinhandlarn Grumpy Badger instämmer. Örebro spelar ju sån grishockey så blir lätt fula matcher mot dem
Lukkinen När vi ger oss fanken på det kan vi stundtals spela helt bländande hockey men väl i ledning blir vi helt paralyserade och ger bort allt initiativ och tappar allt. Fullständigt skräckslagna tills vi tappat ledningen och först då kan vi dra en suck av lättnad och börja spela igen, tills vi Gud förbjude tar ledningen igen. Då upprepas skiten på nytt. Är varenda jävel i laget, förutom Müren, mentala jävla grönsaker eller?!
Fantomen Lukkinen Är varenda jävel i laget, förutom Müren, mentala jävla grönsaker eller?! Ja! De flesta är ju 90-talister… 🫣
K-man Fantomen Jag är med 90-talist. Ska klippa ihop sista 3min från idag och Brynäsmatchen och kolla i repeat, det kallar jag självskadebeteende!
NorthLondonForever Ljunghs 2-1 mål får mig att fundera på teorin om en liggande tjockis-målis. Hade ett rejält fläskberg tagit den? Känns som Enroth ändå ligger helt perfekt på sidan helt i enlighet med fetknopps-idén.
Lukkinen NorthLondonForever Ljunghs 2-1 mål får mig att fundera på teorin om en liggande tjockis-målis. Hade ett rejält fläskberg tagit den? Känns som Enroth ändå ligger helt perfekt på sidan helt i enlighet med fetknopps-idén. En liggande tjockis “flyter ut” mer på isen, finns inga luckor att skicka in en puck under.
Kapten Duck Enroth är en väldigt bra målvakt. Tydligt idag att vi var tvungna att spela över centrallinjen 2ggr och han ska behöva ramla och tappa klubban för att vi ska lyckas göra mål på satyget. Men Myran är 5 av 5 rörinteminkompisgeting.
MrWikozz Var i en matchsponsorernas loger, där Tony M höll ett inför-match-snack. Hans analys av säsongen var att han upplevde att många av de ledande spelarna “gömt sig” och inte tagit det hårda jobbet. Det framkom att även att Fantenberg kommer att spela efter uppehållet. När det gäller värvningar söker man förstärkningar, men inget var klart för tillfället 😉
ananas MrWikozz Hans analys av säsongen var att han upplevde att många av de ledande spelarna “gömt sig” och inte tagit det hårda jobbet Intressant! Men vad betyder egentligen ”inte tagit det hårda jobbet”? Tränar de inte tillräckligt? Skriker för lite på dåliga lagkamrater? Kommer de sist och går först på träningarna? Tar de inte i i gymmet? Täcker inte tillräckligt med skott? Vad är ”det hårda jobbet” i det här fallet? Jag är genuint nyfiken!
Coaches challenge Coaches challenge Mycket roligare när man har domare med hjärna. Som kan se när spelare lägger sig. Tex Elie’s lilla puff med klubban på Örebro #40 och Rissanens på “Qvinnavill”. Wessner hade hitt 3 st 2or på dom….
ananas Coaches challenge Mycket roligare när man har domare med hjärna. Som kan se när spelare lägger sig. Tex Elie’s lilla puff med klubban på Örebro #40 och Rissanens på “Qvinnavill”. Wessner hade hitt 3 st 2or på dom…. Kanske är så att swishkampanjen inte är tänkt för en ny back…👀 💵➡️🦓