Jonteman Antes första kommentar när han tog över var att försöka åtgärda defensiven. Antar det var hans egna analys och inget som PJ gett direktiv om. Däremot borde PJ kommit till samma slutsats. Att då ha kvar den personen ansvarig för det när Östman fick gå känns obegripligt. Det rimligaste hade varit ge Östman och Jakobs sparken samtidigt. Kan omöjligt bli sämre med Anderström eller Hävelid om han vill gå ner. Att det blir skit med Jakobs det vet vi.
Här står jag fast vid vad jag sagt innan.
Ante kommer in och vill förändra hur man ska spela defensivt. Att då ha kvar Jeff ger noll förtroende.
Det blir inte trovärdigt alls mot spelarna att Jeff helt plötsligt ska tvärvända från från det han predikat innan och börja prata om annat när det tydligt är för att en annan röst kommer in.
Det blir tydligt för spelarna att han då endast säger det för att någon annan vill det och inte för att han själv tror på det.
Jag tror helt ärligt att om vi skickat både Östman och Jeff hade säsongen vänt. Nu gick man bara halva vägen & då blir det halvdant resultat