Kjeppkinesen H Brask stan sprängas. Kommer? Det sprängs friskt i stan redan nu tycker jag mig läsa i tidningen. Blir spännande att se hur laget kommer ut ikväll. Vill man kämpa om det eller har man lagt sig ner och dött redan nu?
ananas Kjeppkinesen Det sprängs friskt i stan redan nu tycker jag mig läsa i tidningen. Det är ju för att vi är på väg ur SHL. Vakna för fan!!! 🤯
Lukkinen Dags för tre poäng. Make it happen! Skiter i om vi torskar skotten med 1-100, jag tar gladeligen en 1-0-seger.
Kjeppkinesen Lukkinen Dags för tre poäng. Make it happen! Skiter i om vi torskar skotten med 1-100, jag tar gladeligen en 1-0-seger. Din favoritmålis tittyfucky står!
Kjeppkinesen Lukkinen Bästa öknamnet 100% Man älskar ju Werners målvaktsutrustning. Vita benskydd gör att man dessutom ser större ut.
Lukkinen alfie Werner är stor som ett hus! Synd att han är en ost.. 😢 Alla vet att månen är gjord av ost. Antar att den också hade varit kass som hockeymålvakt.
Lukkinen Kjeppkinesen Att som målvakt ljuga om sin längd på EP är samma sak som när en vanlig knegare ljuger i sitt CV när han söker nytt jobb.
Kallzon Tror ni Myrenberg var lite småskadad mot Leksand också men man vill inte ställa finnen eftersom han skulle bort?