Lukkinen Cluben89 Kanske kan lägga den på oturskontot då… otur att myran ställer sig upp precis i samband med att skottet lossas Han måste ju se nåt när Rissanen gör sitt bästa för att skymma honom fullständigt samtidigt som han vägrar röra Modoiten som gör detsamma
Cluben89 Lukkinen jag menar på lagnivå om det inte framgick. Otur för laget att skottet går iväg precis när myran ställer sig upp (och ja han är dunderskymd, men har laget tur så blir det inte mål där trots att han är skymd…
HNEZLXRD Vad håller Rissanen på med?! Första målet är på honom och nu snurrar han upp sig själv igen.
Mittzon Skapat extremt många bra chanser redan, kanske vår bästa spelmässiga start sedan Ante tog över.
alfie Mittzon Ja, måste va typ 4 A-lägen på 6 minuter. Men har också släppt mer än vad vi gjorde på hela förra matchen bakåt typ.
Sellgren Lukkinen Under spel tyckte jag också det var rybbkrysset faktiskt, ej mål jag behövde den sista reprisen för att se att den var inne
HNEZLXRD Lukkinen Mina hökögon såg att den var solklart inne 😉 Sen kanske det var hoppet och att Ehn stod i målet och firade…