Lukkinen Cluben89 Så om tre spelare håller fast en och samma spelare så pass att han absolut inte kan röra sig så är det lugnt då domarna inte kan registrera något sprattel? Kom igen, solklar tvåa de missade 🙂 Men nu släpper jag det och koncentrerar mig på resten av matchen
HNEZLXRD Tänkte precis säga tidsfråga. Jävla förlorare. Vill mindre, då förlorar man matcher. Sen kan det ju vara fördelaktigt om vi sätter alla klasslägen.
Metallica HNEZLXRD Norén och Lawner är inte direkt några starka värvningar. Skitsamma vad dom tjänar, totalt odugliga.
HNEZLXRD Adam är helt okej på kommentera, men satan vad han har svårt att få sina sympatier för Modo att inte skölja igenom. I denna matchen har han pratat om Modo i 90% av tiden. Han pratar om ALLT runt om.
Metallica HNEZLXRD Det blir väldigt kostsamt med så dåliga backar tyvärr. Myrenberg fullt mänsklig i kassen, men han ska stå på lördag också enligt mig. Inte en chans att Heljanko kommer se bättre ut bakom detta försvarsspel tyvärr.
alfie Fan jävligt psykologiskt tungt mål. Kändes som vi sakta men säkert börjat dominera och jobbat ihop till ett mål och så får de ett jävla skitmål för att Norén förlorar kampen framför kassen. Vill ha ett PP nu