HNez Jag går verkligen inte in i denna matchen med en gnutta självförtroende. Modo har vi haft jävligt svårt för tidigare under säsongen. Man måste helt enkelt ge 100% och våga tävla genom hela matchen.
Lukkinen HNez Ingen spelare kommer våga att inte ge 100% idag. De vill inte visa sig från sina sämre sidor för Ante än.
Matte Modo känns lite som LHC. Kan göra en riktigt bra match, som nu senast. Sen spelar de skit x antal matcher.
Lukkinen Jag har en bra känsla idag. Laget är på G och de är nog jävligt sugna på att bjuda hemmapubliken på en trepoängare igen. Varit ute i Ljungsbro hela dagen och sett grabbens lag spela match, bra uppvärmning! Nu tinar jag i TV-soffan med en riktig jävla arbetarwhiskey i näven innan det är dags att bli upphämtad av brorsan så drar jag iväg med mina grabbar till matchen och hejar fram Cluben till en stabil 5-1-seger. Taget va? 😎
Swedinho Vet inte om man vågar kolla på matchen ikväll. Sket i att kolla på matcherna mot Växjö, Malmö och Skellefteå där vi förstås vann. Brynäsmatchen sov jag igenom fram tills 58:e minuten när i samma ögonblick sätter på streamen ser jag Broc Little dra på sig en tripping.
Metallica HlinkaHlavac Genborg är otroligt rolig att titta på. Kör över alla. Ja det är en favorit. Verkar helt orädd bara kör.