Pucken Det ska ju vara en rödtråd mellan junior och herrlaget så den verkar ju funka.
Metallica Det låter precis som herrlaget. 🤌🏻
Nja att jämföra herrlaget med juniorerna är väl lite att ta i va? Tycker iaf att de ändå är riktigt duktiga och ivriga.
Ungdomarnas självkänsla och motivation är förmodligen mer lätt mottaglig att ta åt sig av negativ kritik som inte är konstruktiv. Då menar jag att få höra hur kassa de är må påverka deras prestationer. Dvs i jämförelse med herrarna.
Glöm inte att de vann förra matchen mot ,👂🏻🌁. Kan vara så att Örebro studerade U20 och kunde använda det emot våra grabbar.
Forumet påminner mig om andra där så fort de går skit klankar alla ned på spelarna, men nästa gång det går bra blir de lovebombade av samma som klankade ned på dem.
Att de klankas ned på herrlaget har jag inget problem med iom att de förmodligen har mer erfarenhet på isen och förmodligen inte bryr sig om kritik. Att de tabbar sig är ju mer pinsamt än juniorerna.
Det svänger fort i hockey🤌🏻.
Mvh ingen offerkofta är på, vet att det inte ska tas personligt men fortfarande kan man yttra sig om vad man tänker gällande det som skrivs här.