TheDude Fanten är gissningsvis inte med. Hur ställer vi upp backsidan? Varför var inte Strandell med förra matchen? Borde inte han ta en plats?
ananas TheDude Varför var inte Strandell med förra matchen? Borde inte han ta en plats? Given fråga för Corren att ställa
P22 TheDude Han var tydligen på is igår på träningen. Förutsätter att han är med idag! Annars borde dom plocka hem Öhqvist.
Kallzon Fan vad tunn backsidan blir vid skador. Vi måste ju värva, det blir äckligt tydligt när man läser backparen
Metallica Kallzon Fan vad tunn backsidan blir vid skador. Vi måste ju värva, det blir äckligt tydligt när man läser backparen Verkligen. Vi har saknat en topp 4-back hela säsongen. Nu saknas det två. Avsätt pengar till en bra back. Är vi helt luspanka får man väl lyfta hem Öhrqvist. Han är ljusår före hälften av våra backar.
TheDude Kallzon Det är något man kan kritisera PJ för. Man satsade för mycket pengar på forwards och för lite på backarna inför säsongen.
Kjeppkinesen Metallica Öhrqvist. Hur ser hans underliggande siffror ut nu? Tycker han ser lite för tunn och lätt ut fortfarande. Han har dessutom en tendens att skicka puckar ala Hävelid till fel spelare lite då och då. Jag tror inte han är redo för SHL än.
Metallica Kjeppkinesen Hur ser hans underliggande siffror ut nu? Tycker han ser lite för tunn och lätt ut fortfarande. Han har dessutom en tendens att skicka puckar ala Hävelid till fel spelare lite då och då. Jag tror inte han är redo för SHL än. Han har riktiga fina siffror. Bästa back i Almtuna rent spelmässigt. Storleken kan vara ett problem men samtidigt har han en spelstil där han flyttar sig så han ofta undviker att bli stoppad av motståndarna. Helst ser jag att man värvar en rutinerad spetsback. Men den värvningen verkar ju aldrig bli av tyvärr. Får väl hoppas att Jontes rygg håller för spel.
Kallzon Tycker vi ska låta Öhrqvist vara kvar i Almtuna faktiskt. Han har stor potential men ser inte att han tar en plats i A-laget just nu. Att göra några poäng mot Östersund är inte riktigt samma sak som att möta FBK på bortaplan exempelvis
damphunden Gött att se att ni tror på det idag! Det gör inte jag men jag kommer skrika mig hes oavsett. Ses på ståplats!
Kjeppkinesen Metallica Han har riktiga fina siffror. Bästa back i Almtuna rent spelmässigt. Snyggt! Tycker vi ska låta grabben gräddas den här säsongen ut i Almtuna och så får han köra hårt i gymmet och äta mycket kebabpizza i sommar och så gör vi honom till Makar säsongen 25/26. Metallica Helst ser jag att man värvar en rutinerad spetsback. Ja, tack!
LaumannBingo K-man Ser ut som han startar enligt hvs egna inlägg. Jo han startar, uppsatt som startande på stats också Intressant att Jeff står som HC idag med 😆