Någon som vet status på Steen? Fick tydligen en klubba i ögat igår.. gick han av eller spelade han vidare?
Färjestad - Linköping, 5/12 - 19:00 (TV4 Sport Live 4)
DragskottsDan Ska vara okej enligt rapporter efter matchen.
Gissar på tennis igen 6-1 eller 6-2, Tomasek gör minst två.
Nog ska väl ett topplag kunna vinna denna matchen, ganska enkelt??
Nog skulle vi kunna ge ett topplag som Färjestad en match på deras hemmaplan. Hur det än kommer att gå så vill jag se ett hårt arbetande lag som inte viker ner sig. En dröm är givetvis att ta med sig någon eller några poäng hem från Karlstad.
Jag kommer tyvärr(?) inte kunna se matchen, men 24 inlägg i matchtråden 45 minuter innan matchstart säger kanske något om hur förväntningarna ser ut ikväll
Hoppas vi vinner!
Gissar att vi tar ledningen efter första med ett mål. Sen sköljer Färjestad över oss i andra, vi släpper in en puck tidigt och det blir darrigt och passivt.
Ingen timeout tas.
Sedan rasar det iväg till 5-1.
Odds på detta ligger på 1,10.
- Redigerad
Det ska bli intressant att se Ellie,Russel och Råttan ikväll som 2a kedja.
Vi får hoppas att Helg-ankan vinner målvaktskampen mot Damian Clara som kommer att stå i andra målet. Oskar Steen är med ikväll, vilket jag inte riktigt trodde. Han har väll samma typ av läk-kött som våran Johnsson, som också är med ( tredje kedjan ikväll)
Jag tror det blir en jämn match. Hoppas tisdagens match och resa sitter lite i benen på Karlstadslaget.
Matchbilden får säga sitt om matchen!
ah vi fick karismatikern till kommentator
Återstår att se hur länge man orkar se på sändningen idag, Överlever vi fram till rapport börjar?
Tycker det är mäktigt när fansen sjunger precis innan match.
Blir intressant och se JJ med Broc och Lawner.
- Redigerad
Första 10 är enormt viktiga, tror tyvärr på stentorsk.
Lodin 3 + 2 ( firar in sitt nya kontrakt )
Tomasek 2+2
Vi gör ett mål & självklart gör Lawner det.
Jag gillar verkligen den här kommentatorn… noll energi. Blir ju inte mer taggad på matchen direkt.
Tycker vi har börjat bra…
Vad fan gör LHC!!