Bowmore Hade nog trott på Myrenberg då han gjorde en bra insats senast mot Timrå. Men kanske är Klas nya giv att inte vara förutsägbar.
cremator Önskar att Corren gör ett gräv i vilka fler spelare som väntar tillökning under säsongen! Vill inte behöva bli överraskad i play-in av att Rattie helt plötsligt saknas pga usel tajming i sovrummet.
Stolpe ut Det börjar bli många i lhc som riskerar sömnfria nätter. Varför skaffar man inte barn i maj- juni istället? Finns det någon förklaring till tidpunkt? Eller skjuts det friskt tills det inte blir en tomhylsa.
ananas Stolpe ut Finns det någon förklaring till tidpunkt? Eller skjuts det friskt tills det inte blir en tomhylsa. Det kan vara svårt att planera när man blir gravid. Vissa är glada över att kunna bli gravida överhuvudtaget.
Stolpe ut ananas Vanliga dödliga brukar lyckas rätt bra att planera tid. Artister o skådisar ( inte kådisar Keppis! ) brukar ofta fixa det galant. Sen finns naturligtvis undantag.
Kjeppkinesen ananas Det kan vara svårt att planera när man blir gravid. Vissa är glada över att kunna bli gravida överhuvudtaget. Och vissa är glada över att tjejen inte blir gravid alls.
Sillen Kjeppkinesen Spelarna i laget k-nullar mer än Johnny Sins. Säker på det… att det är spelarna alltså.. 😆
ananas Stolpe ut Vanliga dödliga brukar lyckas rätt bra att planera tid. Artister o skådisar ( inte kådisar Keppis! ) brukar ofta fixa det galant. Baserat på vad? Det är ju inte nödvändigtvis så att man blir gravid första gången man testar: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31094573/ The average time to conception among women in the adjusted model was 3.94 months (n = 8835). Sorry för OT, I rest my case.
Rob cremator Senast i raden är väl Heljanko, la upp för två dagar sedan att han och tjejen väntar barn i april. 🙂
Kjeppkinesen Sillen Säker på det… att det är spelarna alltså.. 😆 Om det inte är spelarna som gjort frugorna gravida så kan det bara vara en annan man… … @Nils Vad har du gjort!?
Lukkinen SargUt Har gått omkring och gubbskrockat åt det här sedan jag läste det sekunderna efter post. Genialt 😃
jg Det låg inte i min förväntansbild inför säsongen att jag skulle känna att Cluben är chanslösa borta mot kusinerna från timrå…