Kolle42 Kallzon Emil Larsson är ju största grisen Det är ingen spelare värd att dra ett matchstraff och 5 min för(om inte han gör något fult först), till skillnad mot t.ex Karlkvist.
Kolle42 ananas Större chans för Clubenseger om man plockar honom. Möjligt att det är en fin kille, det har jag ingen aning om.
clubenS ananas Han sa på upptaktsträff eller vid någon annan intervju att han avskyr LHC. Tjockisen är ju SSK:are
Kjeppkinesen ananas Vad är grejen med Karlkvist? Han är SHL:s bästa spelare. Det är grejen med honom. Vi ska behandla honom som Niedermayer behandlade Forsberg i VM-finalen 2003.
ananas Kjeppkinesen Vi ska behandla honom som Niedermayer behandlade Forsberg i VM-finalen 2003. Okej då, men sen kramar vi honom efter slutsignal ❤️
Kjeppkinesen ananas Okej då, men sen kramar vi honom efter slutsignal ❤️ Ja givetvis, på sjukhuset. 💗
jg Sitter o kikar lite på fbk-hiV. Är det dokumenterat att folk på den sidan landet är lite efterblivna? Kameran vandrade över publiken nämligen…
PuckOut jg Är det dokumenterat att folk på den sidan landet är lite efterblivna? Japp det stämmer. Jobbar ihop med en kille som bor i Karlstad. Han sköter dessutom jumbotronen i Löfbergs Lila.
Stople in Kjeppkinesen Precis som post nord med andra ord. Jag tyckte du skrev fel ost. P försvann liksom.
Stople in Kjeppkinesen Jag har nallat av Kemisk ren sprit. Jag blir så röd i ansiktet av T-Röd, likt en kines😜
Kjeppkinesen jg Intressant att man åker med 12 forwards o 7 backar och låter Aronsson ändå vara petad… Aronsson är solklart den sämsta backen i laget, så helt rätt.