Mcnugget Hockeytröjan 100 % medhåll. Dags att visa nu att man tog uppehållet på allvar. Det ska synas direkt
Mcnugget Hävelid spelar inte ikväll, bra start. Hade hoppats på spel där. Vi behöver det Aronsson - Hultström i backpar 😩😎
Bowmore Mcnugget Oroväckande att Hävelid fortfarande inte kan vara med. Man är ju jävligt orolig hur backsidan ska klara av detta.
Mcnugget Bowmore tror han vilar men förstår inte varför. Han behöver in i hetluften direkt. Bara Östman som gör så.
Bowmore Mcnugget tror han vilar men förstår inte varför. Han behöver in i hetluften direkt. Förmodligen inte helt 100 då för borde ju ha vilat tillräckligt nu. Även om han ligger efter i träning så skulle det ju vara en förstärkning och kan ju ha lite mindre speltid till en början för att komma in i det igen.
P22 Trodde Hävelid skulle få spela ikväll! Vilket skämt Aronsson-Hultström,vi vet ju hur det har gått tidigare matcher med dom backparen.
HNEZLXRD Gillar laguppställningen, men känslan är verkligen inte bra inför kvällens match. De lär ställa Källgren som lär spika igen, det är verkligen det absolut vanligaste med målvakter som gått igenom våra akademier. De spelar ALLTID som bäst mot oss.
alfie Hockeytröjan Känslan inför matchen: Känner mig som en tonårstjej som är kär i en taskig kille som behandlar mig dåligt. Jag vet egentligen att jag kommer bli besviken ikväll igen - ändå hittar jag, helt oförklarligt, något slags hopp om att det ska bli bra Haha ja, så har det varit i 6 år. Förra året ansträngde sig killen lite iaf men var fortfarande ett as i grunden.
HNEZLXRD Dessa jävlar som alltid snackar så mycket om hur bra publik de har denna säsongen, gapar vidöppet på deras stå.
Slottsvakten Det är på tok för många av er som har längtat efter att det drar igång igen. Kl 21:15 mår vi skit igen fram till Lucia.