LaumannBingo LaumannBingo Tänker att det mycket väl kan vara så att man från ledarhåll uppmanar att våga spela sig ur osv och då även uppmanar dessa herrar till samma sak En annan sak som kanske tyder på det här är väl noréns citat om att det är mer fritt till egna beslut. Då känns det spontant inte som att man har jättetydliga ramar utifrån vilken spelare man är. Men kanske övertolkar det @SIFFET
SIFFET TheDude Hyllningar och hyllningar vet jag inte, men håller med om att han är stabilare en Aronsson/Norén. Sen att han ska varit bra i gruppen, jag tyckte de var helt rätt när man bröt med honom i somras.
Jocke Stople in Vår visar ju inte ens skottstatisktik. Jag har fortfarande inte vant mig och är less på att hela tiden behöva ha en live igång i telefonen.
Kallzon Många missade kanske det pga TV4 men Hofbauer hade en bra analys efter andra perioden. Det är exakt så jag känner. Cluben är alldeles för mjuka och softa. “Vi kan inte hålla på att mysa runt mål och passa bort lägena, vi måste spela rakare och ta pucken till kassen. Vi spelar för soft, måste vara hårdare och rakare. Ner med skiten och ta pucken till kassen, det är där målen görs”
LaumannBingo Gällstedt sa efter matchen att han inte var nöjd med deras spel igår trots vinst. Det var inte ”dom” att spela som dom gjorde igår. Vi däremot är nöjda trots att vi förlorar 🙃
Jordfräs Skrev ett argt meddelande till TV4 och krävde kompensation för att det inte gick att se matchen. Jag fick två fria dagar tillagda på årsabonnemanget. Yay! 🙃
Tistismet Jordfräs “Vi beklagar det inträffade, som kompensation förlänger vi din bindningstid med två dagar” 😉