klingan12 Man måste ha med sig målvakten för att vinna i SHL o det har vi tyvärr inte idag. 5/9 poäng i veckan är tyvärr ett misslyckande. Nu förväntar jag mig åtgärder från ledningen.
Solo Ankan har vart grym de senaste matcherna och gett oss chansen till poäng/varit anledningen till poängen. Idag är det dock målvaktsspelet som är den primära skillnaden.
Metallica Törna tar sats, driver mot offensiv zon, glömmer att man måste ha med sig pucken, offside. Det är spets!
SargUt Kan SAMTLIGA ta fler avslut istället för att lira sig in över mållinjen tack!! Rattie behöver gå mer på mål istället för sin jävla båge tillbaka mot blå.
klingan12 Luleå gör det inte ens bra i tredje, känns åter igen som att vi inte vet vad vi ska göra på isen? Vi driver pucken mer bakåt än framåt?
Jordfräs klingan12 jag ser ett Luleå som är grymma på att stänga ner matchen, men jag vet inte. Glömde glssögonen på övervåningen.
HNEZLXRD Inte en sportmössa när Luleå spelar sin Bulan-defensiva-hockey. Man kan stänga av redan nu, det är helt kört. Vi kommer inte ens ha ett skott till på mål.-
Mcnugget HNEZLXRD ja men vi utmanar dom ju inte ens. Vi försöker ju inte. Hur svårt kan det då Vara att stoppa oss
klingan12 HNEZLXRD Kanonperiod? De spelar vanlig jävla hockey. Problemet är att vi inte har ett skit o komma med