Rob Metallica Ja, nu är det fan dags att splittra på Shore och Kovacs två glidare i samma är ju dömt att misslyckas.
Cluben89 PuckOut fast det gäller att man inte spelar i cluben för då lär man inte få de situationerna bortdömda med sådant agerande… då kommer samma jävla fån stå där och förklara att målvakten söker situationen osv osv
Kjeppkinesen Metallica Fullständigt horribelt spel men ikväll behövdes det en vinst oavsett hur det såg ut. Dags för Östman att hitta fungerande kedjor. Kovacs och Shore ska inte spela tillsammans. Han har försökt med det hela säsongen men det är två divor och legoknektar som ska hållas isär. Törna ska inte spela högt upp heller. Lawner var rätt pigg idag. Testa honom på Törnas plats. Törna ser faktiskt väldigt hämmad ut i skridskoåkningen. Han har tappat massor där. Jävligt tråkigt att se.
Cluben89 ananas ja idioten står ju vara där och försöker intala för sig själv att de inte skämde ut sig med denna patetiska jävla bedömning.
Jocke Domarna skapar nya prejudikat som omöjligen kan följas. En standard inbrytning in på mål sker ju för fan i stort sett ALLTID in i målgården och det blir någon form av kontakt med målvakten. Jävla lallare.
Cluben89 Jocke hade det varit åt andra hållet hade de till och börja med bedömt det som att målet görs i en senare situation där kontakten inte längre påverkar eller något annat… de kommer ALLTID kunna hitta någon jävla (efterbliven) motivering som på ytan kan låta lite ”regelrätt” och på så vis rövknulla oss. Det är så det är.
LaumannBingo cremator Säger det igen som Axén brukar säga tur/otur finns inte. Kreü placerar sig felaktigt, för dålig på att täcka bort skottet, seg att flytta på sig. Ja hitta en anledning som passar och är för dålig på att sikta 🙂
K-man ananas Köper det inte heller. Målvaktens klubba är utanför området när kontakten sker, bör även vara en förmildrande omständighet då Broc går på mål. Den som dessutom får målvakten ur balans är hans egen back. Otroligt dålig spelförståelse av Holm.
NimaVonSlätta Kjeppkinesen ja lite så. Vad fan ska man slänga ur sig som inte redan sagts en miljard ggr.
ananas cremator Är DET otur @ananas ? Haha, ska jag stå till svars för Kreuans tillkortakommanden nu? 😂❤️
NorthLondonForever Metallica Kovacs och Shore ska inte spela tillsammans. För min del behöver de inte spela alls. Nebbiolo-behandling på båda i en vecka. Hjälper inte det, skicka dom åt helvete!
NimaVonSlätta En del har försvarat Kreu . Jag köper det då backarna överlag är dåliga. Men sett över en säsong i ett friskt välmående lag är han inte shl mässig.
SargUt NimaVonSlätta Jag väljer ändå att försvara Kreu idag. Räddade oss vid flera tillfällen. Såklart oflyt att pucken styr på honom och in.
HlinkaHlavac NimaVonSlätta Aronsson, Norén och Kreu är alla för dåliga med puck för att spela i ett lag som vill vara spelförande.
Rob NimaVonSlätta Jag lägger bara in denna och låter bilden tala för sig själv. Han hade kanske fått ut mer i sitt spel även i fem mot fem med t.ex. en Myrenberg eller Hävelid vid sin sida istället för Norén, han är nyttig och fyller en funktion i detta lag.
Jirpo Metallica Nej, att Östman envisas med Shore och Kovacs tillsammans är lite av ett fenomen. Hur ser han dessa två herrar komplettera varandra. Kan inte förstå det.
PuckOut HlinkaHlavac Japp, vårt hopp står till att Hävelid och Myrenberg kommer tillbaka illa kvickt, och dessutom är bra. Nån värvning har jag svårt att se PJ göra.
Jirpo Bra med poäng, men det finns gaaaanska mycket att jobba på. Hoppas dock detta var en väckarklocka kring vad som krävs om man ska ha en chans i SHL.
ananas Jirpo Hoppas dock detta var en väckarklocka kring vad som krävs om man ska ha en chans i SHL. Slå seriens överlägset sämsta lag två gånger i förlängning?
Jirpo ananas Syftade på att inte åka runt och fylla år i 50 min i kombination med att dra på sig idiotiska utvisningar. Typ.