Cluben89 Cluben89 Haha där fick man ju i varje fall se honom… svår att snacka bort den där godnatt allesammans
... damphunden ja måste faktiskt säga att domarna var riktigt bra idag. Sällan man kan ge beröm till de randiga..
HlinkaHlavac Dumpa, skicka längs sargen upp till blå, lös puck på mål, repeat. Jävlar vilket geni han är Östman.
NimaVonSlätta Sätt dig ned Östman helvete. Den där fejk energin du uppvisar nj när det brinner i knutarna har du haft tre år på dig att visa fetti.
Matematikern Återigen Kreü med betongen i handskarna och bollkänslan som en linux-guru. Är så trött på skiten.
H Brask Haha, det finns ingen Gud. Jag får sticka ut hakan här och säga att insatsen är fullt godkänd. Hade dock varit svårt att gissa lönestrukturen om man bara såg dagens insats och inte kände till spelarna.
8-0 Strax nollade, av ett Örebro (som många, inklusive jag tippade på kvalplats) på hemmaplan, trots det laget, de lönekostnadernerna, och de namnen vi sitter på. Jag blir så jäcla frustrerad att både TV och katten strax åker genom rutan.
NorthLondonForever Bouma överlägset bästa forward. Det är inte han som ska vara bäst. Vi har ett gäng 300 kseks gubbar som tävlar om att vara mest osynlig, oengagerad och oduglig.