HlinkaHlavac Aronsson, Norén och Hulta får gärna spela mindre. Mer istid till Fanten, Kreu, Strandell och Rissanen.
Metallica Två riktigt usla lag på isen. Vi har flera backar (Aronsson och Norén) som inte borde få någon istid alls. Kedjorna ser ut som skit.
Kjeppkinesen Ljus i mörkret: Nybbe fick lite istid mot Brynäs. Någon minut senare: fem minuter och duschen.
Lukkinen Aja, 1-1 efter två perioder är inte uselt ändå. Vi gör det fortsatt svårt för Leksand att komma till de farligaste lägena men tyvärr gjorde #55 ett riktigt uselt ingripande och kvitteringen var ett faktum. 20 minuter kvar att briljera nu!
Tistismet Hur många matcher ska det gå utan att ingenting alls händer innan man får börja ifrågasätta mysfarbror?
NimaVonSlätta Missade hela perioden för en lagg pås stream som jag måste kolla med idag. Verkar som att jag inte missade ngt i andra.
NimaVonSlätta För ett tag sedan rasade jag upp minst sex tränare som varit bättre än Östman.kan fan snart addera listan med Lener.
Ndur Att Aronsson får istid kan väl (iaf delvis) förklaras av bristen på backar. Att Bouma får istid är svårare att förstå.
NorthLondonForever Ndur Att Bouma får istid är svårare att förstå. Det är även svårt att ta in att Bouma gjort 16 mål under en NHL-säsong. Hur fan gick det till?
NorthLondonForever Mcnugget Vi kan ersätta Aronsson med Strandell Vi kan ersätta Aronsson med en vägsugga, en säck potatis eller 4 torskblock. Skulle inte bli sämre. Måste placeras i frysboxen omgående. Trist då det verkar va en skön kille, men det måste väl även Östman se att det inte håller.
HNEZLXRD Kom in 2 min efter 1-1, såg lite smånöjda ut. Enda bra jag såg var Hultströms skott som smiter precis utanför. Annars såg det ointresserat ut. Stämmer det med hela matchen?