Fan att domarna alltid ska spela nån jävla huvudroll i matcherna mot saik. Vore ju kul att lira rättvist mot dem. Då behöver vi bara kämpa mot oss själva o inte de randiga också

Slätta tror de finns en regel om det faktiskt. Skjuter du högt så måste man basta på den lägsta bänken

Varför hotade SHL med att avbryta matchen? Nån som kan upplysa oss tangentbordskrigare på det?

Någon som såg repris på Fantenbergs tackling? Delade åsikter om den på sociala medier.x

ananas Strandell bra idag va?

Ja, faktiskt. I tredje perioden så såg man lite mer av honom. Gjorde inte alls bort sig. Förstår inte varför man slänger in Aronsson ibland eftersom det alltid blir mål då. Låt Strandell lira mer.

17 min på Strandell idag. Spelade betydligt mer än vad jag trodde. Det bådar gott!

Känns alltid enögt att klaga på domarna, men hur många matcher är det nu?

Aldrig bevittnat ett lag bli så favoriserade som idag. Skrämmande.

Förresten. Skaffa en ny målvakt också.

Kjeppkinesen

Oklart. Inget man såg plockades bort på isen. Troligtvis för mycket boende åt domarna. Är väl den bästa sämsta anledningen som finns.

Mittzon Ingen tydlig vinkel, men lite oroad över att han såg ut att ha en uppåtgående rörelse i tacklingen :/

Mcnugget För vad??

Blir han anmäld så hoppas jag fan dom anmäler saik minst två gånger för filmning

Skellefteå fans påstår att han hoppade in en armbåge i skallen på honom, konstigt måste missat totalt… 🙄