Lukkinen Cluben89 handlar ju mer om att belysa att det är många här som är extremt biased i sin kommentering kring våra målvakter Hur menar du då? Biased på vilket sätt?
Cluben89 Lukkinen folk har uppenbarligen bestämt sig för att kritisera Ankan i alla lägen när det går emot för laget. Ganska uppenbart. De matcherna han släppt mååånga puckar så är det ju så att om man tittar nyktert på var och en av målen så kan man ju omöjligen landa i att han varit dålig.
NimaVonSlätta Det krävs statlig legalisering av “ngt” för att jag ska orka kolla på skitet snart. Kanske kan blanda ihop lagen då.
Nibbanovich Lukkinen Nu pratade jag om att försvaret skulle bli bättre men inte blivit det. Men vill du prata om Heljanko så absolut. Han har inte nått upp till det man önskat.
Lukkinen Nibbanovich Nu pratade jag om att försvaret skulle bli bättre men inte blivit det. Men vill du prata om Heljanko så absolut. Han har inte nått upp till det man önskat. Nej, i det jag svarade på skrev du (vilket citeringen tydligt visade) att folk hade förväntat sig en ny Högberg i Heljanko. Var det och endast det jag svarade på.
Lukkinen Cluben89 folk har uppenbarligen bestämt sig för att kritisera Ankan i alla lägen när det går emot för laget. Det är en uppfattning jag inte delar.
East Cluben89 inte för att vara den men redan i augusti skrev jag att han är borta i december och det kanske var att ta i men tipset känns inte så dumt idag ändå
Freddy Cluben89 Men förklara varför folket har fel då? När @Metallica ställde en högst befogad fråga skrattade du bara. Bara tramsigt.
Cluben89 Lukkinen ganska tydligt att folk här inne har förväntat sig en ny Högberg, sen att de inte erkänner detta (och troligen handlar det om självbedrägeri. Man har alltså förväntat sig en Högberg men man tror själv att man inte gjort det..)
Stople in Nr 28 Strandell undrar nog fan vart han hamnat. Det kämpades säkert betydligt mer i allsvenskan.
HOCKEY Anonymous3 Vad har hänt med Russell? Idag är han inte ens shl mässig. Han kan få vara kass tre matcher till så kan vi förhandla om nytt kontrakt lite billigare sen!
Mittzon Känns som det bara är frustration och noll tanke från oss nu. Stora problem att hantera en puck och att äga den i mer än någon sekund.
alfie Vi gör en blek förstaperiod och bestämmer oss för att komma ut och va fullständigt horribla i andra 👍🏼 Karaktär var det ja. Verkar inte finnas i årets gäng.
HNEZLXRD Så jävla tydligt att spelarna inte bara har gett upp matchen, utan man har också gett upp att ens försöka, inte bara i alla lägen, utan att ens försöka då och då. Pinsamt.
Lukkinen Cluben89 ganska tydligt att folk här inne har förväntat sig en ny Högberg Återigen; alla var rörande överens om att Högberg inte gick att ersätta - ingen förväntade sig en ny Högberg. Däremot förväntade sig alla en toppmålvakt när man betalar SHLs högsta målvaktslön för en kille.
Cluben89 East ja alltså det är ju inte direkt som att det där stärker din argumentation. Bra att du är ärlig med att du aldrig gett honom en chans och det lyser igenom rätt klart i dina kommentarer kring alla mål han släppt in där du kritiserar honom.
H Brask Målvaktsdiskussionen känns offside för mig. De är inte i närheten av lika undermåliga som försvarsspelet.