Kayden Verkar som de satt mikrofonen närmare våran klack eller? Nu brukar jag vara på de flesta hemmamatcher men tycker man hör det närmare/tydligare. Eller har jag fel?
Jocke Kayden Japp. Dom har absolut skruvat upp arenaljudet, alternativt placerat ut mickarna bättre. Nu hör man även om bara ett fåtal tar ton på ståplats.
Joonas84 Tycker vi äger en del puck, men anfallspelet ser lamt ut och vi har svårt att komma in framför mål.
Rob Ja, onödigt av Fantenberg… men domaren står bra till och blundar totalt för solklar fasthållning precis innan?!
Pucken Det börjar bli dags för Östman att fundera på andra kedjor det känns som inga spelare har kemi med någon
Cluben89 Pucken russel broc och Elie tycker jag funkar ganska fint, men absolut inte på den nivån att man kan motivera att behålla den formationen helt då det behöver vaskas runt lite
Jocke BOOM! El capitanooooo 2 sek kvar av perren. Inte en enda LHC-spelare i närheten av målet. Den sjabblade Timrå in helt på egen hand.
HlinkaHlavac Tänkte precis skriva att vi som har så många bra forwards borde kunna mer än bara skott från blå men det fungerar ju tydligen.
P22 Bra period tycker jag. LHC kontrollera bra med puck I egen zon. Kovacs kedjan är mkt piggare ikväll och Kovacs känns rapp idag.
Joonas84 Fanten!!! Passningsspelet är för dåligt och har varit så under en längre tid. Känns inte som en slump att Fantenberg är bästa målskytt. Våra forwards har svårt att komma fram till farliga chanser.