Nibbanovich Textbook i hur man ska göra om man vill tappa en 1-0 ledning så fort som möjligt. Blir farligt direkt efter tekning också… Vakna!
Jordfräs Så typiskt Linköping. Urladdning mot ett topplag sedan åka och sova mot luffare som Malmö. Pinsamt dålig inställning.
NorthLondonForever alfie Har några Linköpingspolare med mig Jag startar en swishkampanj och skänker allt oavkortat till den av er som går upp och hoppar sönder den där jävla trumman
Lukkinen I Linköping är det vedertaget att tar man timeout så har man erkänt att man spelat dåligt och kommer således förlora om man försöker göra något åt det.
H Brask Har försökt bida min tid men första kedjan måste ju brytas. Funkar ju uppenbarligen inte och sprider dålig moral i laget
Rob För i helvete… Lawner kunde stött med Ehn på offensivblå precis innan och tagit pucken av honom, åker och såsar några meter ifrån istället. Hamnar sen på efterkälken när pucken lite turligt studsar fram till Thomsson.Tredjekedjan synkar inte….
Coaches challenge Varför kollar dom inte på målvaktsinterference på 2-1 målet. Flyttar enligt mig Heljankos skridsko