Bowmore damphunden Dom har spelat drygt en period ihop och du kan redan nu säga att det är en katastrof.
damphunden Bowmore japp jag dömde ut den kedjan från första stund. Dvs innan jag ens sett dem spela ihop.
Polisrazzia1 Heljanko är inte supertät iaf. Det är ett som är säkert, oavsett hur defensiven ser ut. Orolig.
TheDude Polisrazzia1 Det står två spelare och gruffar precis framför och skymmer hela sikten. Heljanko ser ingenting.
H Brask Stör mig på att man måste vänta in att motståndarlaget ska hitta hem innan det ens är tal om något uppspel
damphunden Hultström på isen samtidigt som vår ”förstakedja” 🙀. FBK behöver inte direkt slita ihjäl sig för att få öppna lägen. Heljanko, hmm det höstlövet såg inte otagbart ut även att han var skymd.
Polisrazzia1 TheDude Exakt. Det är det som är problemet med målvakter som inte är jättelånga. Bara att skymma ner dem.
Metallica Denna defensiv ska alltså upp och försöka vinna borta mot SAIK på lördag. Lycka till. De vände 2-0 till 2-5 borta mot Luleå och har nu 4-1 hemma mot Leksand för tillfället. Östmans raggarhockey kommer nog inte långt där. Kan bli en mardröm den där matchen.
Matte Måste ge Klas att han får så många individuellt skickliga spelare att spela så dåligt. Snart är vi bakom hv i tabellen