Hej alla vänner på Bullen,
I samband med att vår leverantör av forum-driften Blomstra blivit absorberade av plattformens egna företag, Flarum B.V., har jag blivit tillfrågad om vi kan justera vår fakturerings-period att vara från Oktober 2024 till Oktober 2025. Detta innebär då att vi drar av 3 månader på priset detta år (150€ totalt) och betalar istället 450€ (ca 5070 SEK) nu i Oktober med nästa års faktura på 600€ i oktober 2025.
Jag har sagt att detta är OK och att det dessutom känns mer rimligt för vår del då det även synkar med hockey-säsongen.
Jag ber er därför peta in en slant till driften i denna tråd. Fakturan kommer att förfalla den sista oktober och skulle det vara så att något saknas står jag för det då jag förstår att det krånglar till det lite när jag ber om donationer 9 månader emellan.
För den som är intresserad av statistik har forumet haft 15 miljoner sidvisningar senaste 12 månaderna. Totalt har forumet nu 1100 användare där 130 har tillkommit det senaste året. Det har skrivits 52100 (!!) inlägg och 201 nya diskussioner har skapats.
Totala antalet inlägg som finns tillgängligt på forumet är 334,8k, ett fantastiskt tidsdokument över livet som LHC-supporter.
Stort tack för ert bidrag. I vanlig ordning redovisas fakturor samt betalningar i detta inlägg.
Tack vänner, låser nu tråden då fakturan är betald.
Det blev några kronor över (absolut inte nödvändigt men jag tackar så klart ödmjukast 🍻 ) som jag planerar spendera på en licens för app-utgivning på Google Play och App-store.
I fakturan nedan framgår ej att jag mottagit återbetalning för de tre månader som blev över när vi betalade i våras.
Vi har som ni kan se fortsatt halva priset och skall så fortsätta åtminstone nästa år också.