Metallica Nibbanovich Fortsätter Kovacs såhär resten av säsongen är det ett jävla kap Ja, han är galet bra. Tänk att man ett tag under sommaren hade förlikat sig med en Wagner. Men Jakobsson satt helt lugn i båten och kunde ro hem en spelare från den översta hyllan. Tycker han funkar fint ihop med Russell också. Den kedjan är fin. Stort plus på både Ljungh och Hävelid som har gjort en bra match.
Nibbanovich Metallica Väldigt kul att se Ljungh göra en bra match. Lyckas han komma upp i snarlik nivå som vi värvade honom för har vi en rolig höst att se fram emot
BK_Robbi Hur kommer det sig att man bara hör Brynäs klack på TV:n??? Tvivlar på att WL sitter på händerna, har TV-produktionen (vilket j-la skitbolag det nu handlar om idag) valt att sätta alla mickar på bortaklacken?
alfie BK_Robbi Så har det väl typ alltid varit? Mickplaceringarna i Saaben har kritiserats i många år om jag minns rätt.
LaumannBingo BK_Robbi Reagerade på samma, slog precis på, men man hör bara Brynäs. Känns konstigt i en hemmapremiär med 3-1 ledning
HockeyBiraOchBertz Wow wow wow. SHL är tillbaka, ja. MEN, HockeyBiraBertz är tillbaka, HELL YEAH. NU KÖR VI CLUBEN, JAG HAR KOMMUNS STÖRSTA BLYGBALLE MEN NU KÖÖÖÖR VIIIIII
HockeyBiraOchBertz Nibbanovich En sån långburk som blir lite för varm i solen om man inte dricker den på en gång vilket är omöjligt för den smakar ljumske??
HockeyBiraOchBertz Är @Chad fortfarande bannad? Intresseklubben antecknar nämligen. På riktigt alltså, jag har intresseklubben på Discord som har investerat i det här
Chad HockeyBiraOchBertz Din alkohol nivå ligger i nivå med antalen misstag från hultström . Gillar inställningen
Rob LaumannBingo Hör ju ståplats ramsor i bakgrunden. Det som hörs mest är ju sopat som står och slår på plexit, samt mumlande Brynäs ramsor av löst pack från Östergötlands alla hörn…. Släpp inte Brynäs skyttekung i fjol så där ren i slottet, dåligt!
Jocke LaumannBingo Reagerade på samma, slog precis på, men man hör bara Brynäs. Det är som vanligt. Man har ju en kameranisse precis nedanför bortastå så ljudet läcker ju in i sändning därifrån garanterat. Brynäs tillresta var högljudda stundtals men de överröstade inte hemmastå. Ännu en grej för Stålis att fixa. Se till att TV4 slutar att “dopa” ljudet från bortasupportrarna i hallen.