howswedeitis Pucken Närmaste Brynäsback är ju knappt vid tekningscirklarna. Inte givet att de skulle hunnit före på pucken.
Metallica När vi har komplett backbesättning: Fanten - Myrenberg Rissanen - Hävelid Norén - Hultström
Kjeppkinesen Metallica Hultström Han var ju grym i slutspelet. Han saknar självförtroende nu. Spela honom i form i tredje backpar är ingen dum idé. Norén och Kreu har varit riktigt fina. Den förstnämnda håller absolut för SHL.
Metallica Jocke Hejanko bäst hittills Han har kukat upp sig. Ser trygg ut. Kunde likagärna ha stått 1-3 med Hultas två hjärnsläpp. Han frispelar motståndare i slottet liksom. Gjorde exakt samma sak i kvarten mot SAIK.
Jocke Metallica Silversurfarens mål var också helt otagbart. Satt perfekt för att se puckbanan. Helt skymd och snipeskytte i luckan.
Freddy Jocke Haha, jag hamnade under också. Men vafan, det räckte med att höra! Blev nästan lite tårögd när En tätort på en slätt började spelas och sen gåshud när Square Hammer drog igång. Det var magiskt ❤️
Kjeppkinesen Jocke Silversurfarens mål var också helt otagbart. Satt perfekt för att se puckbanan. Helt skymd och snipeskytte i luckan. Svår match för honom med. Får inte så mycket att göra, men de skotten han får är kluriga och några är stora A-chanser som han kommit upp fint på. Stark förstaperre!
KirunaBo Synd att domaren var turbo på pipan, hade varit skönt med 2-1 med sig. Hultström får ju skärpa till sig lite nu, jag trodde jag kollade på någon junior först. Oavsett perioden, skönt med hockey igen!