Metallica Precis. Heljanko släppte bara in 7 mål. Det kunde ha varit 10 st. Nog får vi ta med oss att han faktiskt räddade hälften av skotten.
exile82 Kan vi inte bara enas om att insatsen var skit, men att vi har olika förväntningar på prestation i en träningsmatch (om de ens existerar). Då kan vi stänga den här eviga diskussionen om haveriet i Eskilstuna
Bowmore exile82 Bragden i Karlstad och Haveriet i Enköping kommer man aldrig sluta prata om. Positivt ändå att man städade bort säsongens sämsta match i en träningsmatch och blir skönt när serien drar igång med ett blankt papper så kan man dra ett streck över försäsongen.
LaumannBingo Matematikern Orkar inte läsa hela diskussionen. Men vill minnas att jag läst/hört att årets försäsong är 1-2 veckor längre än tidigare år 🤔 7 träningsmatcher känns lite i överkant, korta ner försäsongen 1-2 veckor & kör 4-5 träningsmatcher istället. Borde räcka kan jag tycka
Anonymous6 Draget här inne är det inte något fel på iaf. HV gick rent under försäsongen den säsong de åkte ut. Skitsamma, kommer inte se morgondagens match utan inväntar premiären. Dock av ren snålhet, är väl bara Aftonbladet som sänder som jag förstått det.
Nils Anonymous6 Dock av ren snålhet, är väl bara Aftonbladet som sänder som jag förstått det. @Metallica la ut en länk där man kan få Aftonbladet gratis i 6 månader, så ta den och se på matchen.
Stople in Anonymous6 Som jag nämnde i en annan tråd. Har dock ej kollat upp om det fungerar. Pga har redan Aftonbladet. ”Har du Corren ingår troligen Aftonbladet- sport i tv, så du kan se.” https://corren.se/bli-prenumerant
Kjeppkinesen Freddy Det hade varit mycket bättre om Aftonbladet bara försvann från jordens yta för all framtid. Nu snackar du gött!
MrNebbiolo Freddy Jag tycker du är snäll som säger Aftonbladet, i mitt hushåll säger vi kort och gott ”Pravda”.