HNEZLXRD Haha jo tjena, den där holding the stick var ganska så snäll att man släppte på Malmö… Var lekstuga.
Cluben89 HNEZLXRD japp, men vi lär väl få acceptera att det är försäsong såväl för TV4s produktion såväl som för randigt också…
Kjeppkinesen Bert har ett snack med backarna och 1 minut senare skiter malmöbacken ner sig och ger bort pucken. Nog är Bert tillbaka alltid.
Bowmore Tycker vi dominerar ganska kraftigt och Ankan står nästan och blir kalk. Å där blev det mål ochså välförtjänt👏
East Tycker vi kör över Malmö helt och hållet. Mycket tydligare linjer och passningsspel hos oss, kul att se!
Kjeppkinesen East Tycker vi kör över Malmö helt och hållet. Mycket tydligare linjer och passningsspel hos oss, kul att se! Nästan lite tråkigt för då får Ankish i buren inget att göra. Lawner och Norén fortsätter att imponera.
Stople in Bowmore Det var ju det jag gjorde😜, men jag har typ 7 meter till kylen. Hur stor sannolikhet är det att det blir mål just då. Dessutom jämt. Nöden har ingen lag. Fast jag brukar törsta igenom tex powerplay.
Bowmore Nu har ju inte Heljanko haft så mycket att göra men det han gjort har han gjort bra. Gillar att han verkar ha en aktiv spelstil och delaktig i spelet bakom mål.