Lukkinen Lukkinen wroteOscar Sundh? Muräna? Vore gött med en riktig muräna som bits lite i tredje line 😉
lokalpatriot Jag tänker försöka att vara snäll mot dig, men du tror väl inte han är värvad för tredjelinan?
Lukkinen lokalpatriot wroteJag tänker försöka att vara snäll mot dig, men du tror väl inte han är värvad för tredjelinan? Skönt att du försöker vara lite snäll mot mig som inte förstår bättre. Stort tack för omtanken! Sundh vore en perfekt spelare för tredje och jag är inte säker på om han är tänkt dit eller tilltänkt att ta Laxens plats i 2:a. Ser du det som en självklarhet?
lokalpatriot Lukkinen wrote[size=150]Örebros logga?[/size] [size=150]Babianröv?[/size] Ha ha! Jag måste bara fråga hur du kom på det?
Hockeytröjan Hockeytröjan wrote Jan Hlavac? Txiki Begiristain i det spanska VM-94-laget? Fan det det gick ju inte alls bra. Hur infogar man bilder? 🙂 Man länkar till bilder i stället för hemsidor... :twisted: //Admin
Lukkinen [size=150]William Nylander?[/size] [size=150]Kate Winslet?[/size] Den där killen (?) ser ALLTID ut som en tjej, ur alla vinklar och på alla foton. Skrämmande genuppsättning.
Lukkinen lokalpatriot wroteHa ha ha!!!! Lukki, var fan får du allt ifrån?😉 Jag har ett hököga och en 13-årings sinne 😉