Rosin bobbe wroteJacke wroteSalem Al Fakir Är det någon man ska veta vem det är, eller vad? klart man ska...extremt musik-begåvad kille med nysläppt debutalbum.
hogge rosin wrotebobbe wroteJacke wroteSalem Al Fakir Är det någon man ska veta vem det är, eller vad? klart man ska...extremt musik-begåvad kille med nysläppt debutalbum. Och har en bror spm är programledare på barnkanalen och bolibompa
StevieY Tycker våran Honken är lite lik den Svenske talibanen Mehdi Ghezali speciellt nu när Honken lagt till med slutspelskägg. Tyvärr så verkar det vara totalt omöjligt att lägga upp en bild på honom..
crikon Våran skyttekung!.. ..och Gaspard Ulliel! Kanske inte så överdrivet lika på dessa bilder, men jag såg filmen Hannibal Rising: Onskan Vaknar idag och det slog mig direkt att de har vissa klara likheter.
1986 Jag hittar ingen bild på honom.. ..men Blomdahl är jävligt lik han som spelade Lill-Erik i Bertfilmerna (David Boati heter den skådespelaren).
Robie 1986 wroteJag hittar ingen bild på honom.. ..men Blomdahl är jävligt lik han som spelade Lill-Erik i Bertfilmerna (David Boati heter den skådespelaren). David boati--> Klick!
1986 Robie >> Tack! Däremot så var han ju lite äldre på den bilden.. synd att det inte var en bild från själva filmen.