Hallå på er, tänkte att det var dags för en Högtids-tråd, spännande va? 😉 Nej men här kan man göra lite vad man vill, vill du önska glad midsommar, kör på! 🥳 vill du driva om tråden eller om någon högtid? Do it! 😁 Eller vill du diskutera om diverse traditioner och maträtter man bör ha på den aktuella högtiden, go for it 🍻

Glad midsommar på er gott folk! 🥳 🍻

Jag äter samma sak under alla högtider och dricker samma sak under alla högtider eftersom jag är svensk. Huvudsaken är att man blir full!

God jul!

När man ser såna här trådar så tar det mig tillbaka till det gamla forat! Gillart!

Gla midsommar på er! Drick ordentligt och begå älskog med er blonda fru! Gärna fler gånger än vad staken klarar! 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪 🇸🇪

Trevlig midsommar från M/S Kung Sverker i Motala 🇸🇪

Har tryckt i mig en obscen mängd mat. Ett par ljuvliga öl också. Skål och glad midsommar! Framförallt så fortsätt hata HV.

Jag jobbade i Norrland i min ungdom på ett sjukhus. In kom ett äldre par( i min ålder nu). Tanten hade kraftiga skallskador och mannen väldiga skador på kuken. Dom vägrade att säga vad som hänt.

Tillslut kom sanningen fram. Dom blev sugna i köket. Tanten började att suga av gubben. Hon fick ett epileptiskt anfall och började tugga. Gubben visste inte vad han skulle göra, men fick tag i stekpannan och drämde till frun i huvudet. Därav skadorna.

Världen är förunderlig.