Joonas84 Jag hoppas Hv71 vinner playout serien. Är så fruktansvärt trött på Oskarshamn. Jag ser inga fördelar för LHC med att HV åker ut. Finns bara en och det är skadeglädjen för oss supportrar. Stålhammar håller nog tummarna för HV 🙂, precis som alla andra klubbdirektörer i SHL…
NimaVonSlätta Joonas84 ingen har väl missat hur gärna jag vill att hv71 ska åka ur. Men i ärlighetens namn så håller 20 procent av mig på Oskarshamn pga den svenska modellen med upp o ned i serietabellen,. Jag personligen tycker det är ganska vedersvärt att bjuda till kamp mot ett 70 mill bygge samt de åren de prickade så många poängörande spelare på värvningsfrontenn. Det här systemet skapar en reell dröm för andra som supportrar mindre lyckade lag på glesare orter, även om jag personligen kunde bry mig mindre om deras vara eller icke vara.
SargUt Senast jag var i Oskarshamn var på nån kvalmatch typ -99. Då hade dom nån örn som kom ut ur typ ett gökur på väggen när dom gjorde mål, nån mer som minns det? Är den kvar?
Gud Gud minns även Västervik (tror jag att det var) som åkte in på isen genom ett trädgårdsvalv som var klädd i julgransbelysning.
Gud SargUt Nä, jag var där ett par gånger på 90-talet någon gång. Det var rätt många småländska hålor man besökte. Oskarshamn, Västervik, Tingsryd, Tranås, Ljungby. Osäker på om jag varit i Nybro och Gislaved.
NimaVonSlätta Den där hv spelaren har bergis våldtagit en och en annan i sitt liv. Usch jag vet inte om han ville slåss eller få den i sig med den där tungrörelsen.
NimaVonSlätta Om Oskarshamn åker ut och Lodin inte spelar hos oss bränner jag en helig bok. Killen är som att kolla på fear and loathing in Las Vegas
Lejon-Fantasten NimaVonSlätta Ska vi ta in Lodin som åkte fast för narkotika? Nej tack.. Det har varit snack om att man inte vill ha hit Vraná för man är rädd att han skulle förstöra gruppdynamiken pga att han haft problem med knark. Men Lodin som nyligen åkte fast för knark skulle jag sannerligen inte vilja ha hit, då tar jag hellre hit Vraná. https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/viktor-lodin-trader-fram-erkanner-kop-av-narkotika/
PuckOut Lejon-Fantasten Ska vi ta in Lodin som åkte fast för narkotika? Han åkte fast, det är den enda skillnaden mot andra spelare som inte åkt fast, än.
NimaVonSlätta Lejon-Fantasten annars är jag generellt ganska anti knark även om jag skämtar friskt om det och har och kommer aldrig testa ngt mer än ngt som många tycker borde legaliseras och jag med står mer på ja sidan (däremot har jag fått hela fass på recept genom vården genom åren) Å andra sidan är jag inte idrottsutövande proffs och jag unnar folk att ha roligt även om jag själv aldrig vill eller komma trycka i mig samma saker.
jg Lejon-Fantasten man är rädd att han skulle förstöra gruppdynamiken Nog skulle ett topplag kunna behålla gruppdynamik även med en knarkande spelare på lönelistan.. 🥳
NimaVonSlätta Vrana är pure colombiansk vitt eller afghansk opium. Lodin är mer fultjack eller utbanksd adhd medicin. Men han ger mycket nöje per rus!
Lejon-Fantasten jg Då ser jag hellre att det blir Vraná än Lodin 😁 men Vraná är ett långskott och lär inte hända att vi får hit honom till den kommande säsongen.. Skulle Lodin vara ett bra komplement till Russell och Little? Möjligt.. Men ser hellre en annan spelare här.