Kjeppkinesen Att norsken Langhammer ser ut att ha växlat upp till att bli det där spöket är det värsta som kunde hända HV. Vilket psykologiskt övertag han och OJkarna har nu.
NimaVonSlätta Some people say no one can belive that hv had shl team. Ska fylla mig på bubbel och sätta på cool runnings efter denna komedi till match. Skål!
alfie Skäms nästan när man tänker på hur förtvivlade vi har varit över vår situation i 5 år. Tänk att vara HV-supporter.. Ännu sämre och ännu mer kaos, trots väldigt mycket mer pengar. Jösses… Jag unnar de att ta en till vända i HA 💕
SargUt Fyfan vad skönt att det inte är vi. Skrämmande tanke! Ändå gött att HV’s oändliga kappsäck med pengar får sig en rejäl törn av ännu en vända i HA.
TheDude East Nej, Lena är bra. Jag gillade redan när hon kommenterade sin första shl match, det var en LHC match minns dock inte mot vilket annat lag.
Nils TheDude Nej, Lena är bra. Jag gillade redan när hon kommenterade sin första shl match, det var en LHC match minns dock inte mot vilket annat lag. Jag har alltid gillat Lena sen jag såg henne den första gången, det är en bra brud.
Kallzon TheDude Det var mot Brynäs. Vi vann med typ 4-1. Rhett gjorde två. Minns dock att hon var sjukt nervös då, låter inte alls som idag
TheDude Kallzon HV värvade en hel del under sässongen och med den icke befintliga spelarmarknad så kostade det nog en hel del.
Gud Nubben… undrar om han kommer lämna HV i samma sits som han gjorde med Frölunda. Han slösade väl bort100 miljoner under sina år där. Verkar vara dyrt att anställa honom.
NimaVonSlätta Men hur dumma i huvudet är de i Jönköping? Hur fan kan ett lag ha så jävla många sånger med hybris om hur bra ens pisslag är och dessutom välja att spela upp dem alla när de ligger under med 3 noll mot historiens sämsta shl lag. Fan inte ens iranier har denna hybris.
TheDude Lukkinen Det var inte alltid muntert här på forumet när de då juniorerna Jeppe och Hulta kom upp i A-laget. Det blev en del misstag som ledde till mål i baken.
Lukkinen TheDude Hulta fick mycket skit men Jeppe vill jag minnas var riktigt hård! Drog dock till Nordamerika alldeles för tidigt,