serbenz Skicka Kreu åt helvete, finns ju inte på kartan att kasta resten av laget under bussen sådär..
alfie Så jävla dråpligt. Det här var vår match. Kreü tog den från oss. Blir säkert en helt annan matchbild i övermorn. Vi hade behövt denna…
damphunden Jordfräs han och Hulta får dela. Vi spelar skiten ur dem idag. Deras tur kommer inte hålla i bäst av sju. På söndag vinner vi. Ps. Lodin fixar så HIV är två matcher från allsvenskan igen.
Rob Jaha, backar som inte ger bort matchen så kan det bli match i denna serie… måste upp ett snäpp eller två. Starkt att komma tillbaka efter den start man bjöd på, nya tag på söndag.
Joonas84 Vi hittar ALLTID sätt att förlora däruppe. Så jävla sanslöst och Kreu har inget i slutspel att göra…
anonymanvandare1 Smakar ofattbart beskt. Men matchen kändes förlorad så fort rädslan för att förlora tog övertaget. Skönt med snar revansch
KirunaBo Typiskt att man är bästa laget och ändå ger bort en sån här seger. Nä om man skulle supa ner sig kanske…
LaumannBingo TheDude Nej jag tycker att det räcker med Fanten, Nyberg, Aronsson som mer defensivt inriktade backar. Även Jeppe kan bidra bra där Har hellre Hävelid med i hopp om att kanske kunna lirka upp SAIKs BP
Lukkinen Vi kan lika gärna inte ge bort fyra mål varje match mot det här skitlaget. Fortsätter vi så här så har vi receptet för att slå skiten. Riktigt bra match av Cluben minus alla fyra gåvor. Så jävla sur förlust!
LaumannBingo Nu kanske jag låter jävligt pessimistisk, men jag tror att vi hade behövt ta den här matchen för att ha en chans att ta hela matchserien. Tror att Skellefteå kommer vara ett helt annat lag på söndag och tappar vi den hämtar vi inte upp 0-2 i matcher