Nils Ja ikväll spelar vi en viktig 6 poäng match, så nu gäller det att va på tå och behålla alla poängen hemma. Och vi vet ju att vi kan klå alla lag när vi är på det humöret. Så det är ju bara att ta fram vinnarinstinkten och köra skiten ur Timrå. Vi kan och vi vill, så jag tror på seger ikväll.
Kjeppkinesen Nils så jag tror på seger ikväll. Allt är som vanligt då med andra ord. Det gör mig trygg.
jg Nils Ja ikväll spelar vi en viktig 6 poäng match, Nog ska väl ett topplag kunna kvittera ut 6p vid en seger på hemma-is inför skrikande fans och en sportchef som är rakt igenom ett proffs. Det är jag relativt säker på!
Nils jg Nog ska väl ett topplag kunna kvittera ut 6p vid en seger på hemma-is inför skrikande fans och en sportchef som är rakt igenom ett proffs. Det är jag relativt säker på! Ja så kan det va.
VarmkorvMedSenap Viktig match som alla säger och detta visar om vi kan vinna även när det finns press på oss. Vid seger typ garanterat topp 6. Men utöver det även chans på femteplats och slippa Skellefteå!
jg Anonymous6 Enligt X är det endast 350 sålda ståplatser ikväll. Tråkigt! Ny bojkott eller bara topp3-supportrar och alla andra är rädda att stå där??
cremator EDIT: Lägger till även i textform. Forwards Elie - Ljungh - Rattie Little - Russel - Greco Bystedt - Strandberg - Wagner Bouma - Ehn - Costmar Galló Backar Fantenberg - Hultström Nyberg - Myrenberg Worge Kreü - Pettersson Aronsson Målvakt Högberg
P22 Äntligen får Bya speltid idag. Gallo har tyvärr inte förtjänat sin plats när han har fått sina chanser. Hoppas Bystedt är pigg och vill verkligen!
Kjeppkinesen HOCKEY Just nu i Saab arena. Studio LHC pratar om ”offensivt straffområde”. Cluben börjar starkt! Huvudsaken är att översten är tillbaka. Känns bra att vi har ett Clubenfan även på kommentatorsplats i afton.
Kallzon Ljudet är ett skämt. Musiken dånar i arenan och hemmapubliken jublar. Vad som hörs i tv4? Tre jävlar som skriker “Timrå, Timrå, Timrå”. Lägg ner.
Kjeppkinesen Kallzon Ljudet är ett skämt. Musiken dånar i arenan och hemmapubliken jublar. Vad som hörs i tv4? Tre jävlar som skriker “Timrå, Timrå, Timrå”. Lägg ner. Är det praktikantarslet som jobbar i SAAB:en varannan match? Det var nämligen bra ljud förra hemmamatchen.