Hurble Att Frölunda har vunnit så mycket mot oss senaste åren, det förvånar mig. Känslan är att vi alltid har chans mot Frölunda och krigar bra. Till skillnad mot Skellefteå exempelvis
NorthLondonForever Osten Tidigare på säsongen har sjundebacken fått 5-12 minuter. Hävelid har väl fått 0 sekunder sen han hamnade som sjunde. Är märkligt.
NorthLondonForever Westberg har sagt RoHHHouma fler gånger än vad Jörgen säger över på en match. Dom tävlar kanske
Cluben89 NorthLondonForever Fast att nämna en spelare många gånger känns ju mer rimligt än att ÖVERutnyttja en preposition något ÖVERjävligt
Kjeppkinesen HOCKEY Admin borde fixa en töntemoji som ser ut som Friberg, så vi kan reagera med den varje gång nån skriver nåt töntigt.
HOCKEY HNez Han blev grinig efter en fråga från Wassberg och sa ”Nu går jag och tar lite vila, Patrick” på ett ganska förminskande vis. Det klädde honom illa.
NorthLondonForever HNez Hade du minimerat avståndet mellan ögonen hade jag på allvar trott det var ett foto och inte en emoji.
HNez HOCKEY Fucking tönt, lika töntig som när den dampgrabben sulade upp en klubba på läktaren efter en förlust i OT i SAAB Arena.
alfie HOCKEY Ouff 😣 såg det inte men ser det framför mig. Har svårt att se Voldemort som översittare. Rimmar inte med hans uppsyn..