HOCKEY Nils Vad göööör Lance Bouma?? Han möööördar Friberg som precis ska peta in kvitteringen i öppet mål.
Bowmore ÅÅH DEN VAR INTE LARS JOHANSSON MED PÅ! LIIITLE ÅKER RUNT OCH LÄGGER IN DEN KÖKSVÄGEN! NÄMEN VAD GÖÖR JOHANSSON!? STÅR HAN Å PRATAR MED NÅGON I PUBLIKEN?…ÄR DET HANS MAMMA SOM SITTER DÄR?
exile82 Lejon-Fantasten Hoppas vi slipper jävla Patrik Wassberg som kommentator ikväll. Då får du nog scrolla upp en bit och läsa. Personligen så är jag så jävla trött på alla “över” så jag tar vem som helst
Lejon-Fantasten exile82 Det var ju roligt, ja, man hade föredragit vilken kommentator som helst framför Wassberg. Men det får väl bli och mutea människan istället 😁 🍻
alfie Lejon-Fantasten Wassberg Westberg* Wassberg hade varit en upplevelse att höra som hockeykommentator!
Lejon-Fantasten alfie När jag ogillar en kommentator så är inte efternamnet särskilt viktigt 😂 men ja, det är sant, Wassberg hade varit mycket trevligare, troligtvis.
Kjeppkinesen Semlan Föredrar ni Jörgen över Westberg? Som att välja mellan Megan Fox och Gunilla Persson. Jag älskar Westberg, eller Wassberg som han nu går som.
Jocke Kjeppkinesen Som att välja mellan Megan Fox och Gunilla Persson. Fy. Avskyr Westberg så det får bli Gunilla. 🙁
exile82 Kjeppkinesen Som att välja mellan Megan Fox och Gunilla Persson. Jag älskar Westberg, eller Wassberg som han nu går som. Nu pratar du så där förnuftigt igen
Kallzon Jag gillar Westberg när Cluben vinner och spelar bra. Vid en torsk är han sjukt jobbig dock, då går proppskåpet för mig
Kjeppkinesen Kallzon Viktigt som snus! Bara jag som börjar bli lite nervös inför matcherna igen? Känns som att slutspelstagget har börjat tagga igång hos mig. Konstig och ovan känsla.
P22 Fantenberg tillbaka! Viktigt. Bya fortsatt utanför laget. Hoppas han får istid ikväll, borde få nytändning efter varit bänkad. Gallo har inte riktigt tagit chansen när han fått spela nu 2 matcher.
Bowmore Tyckte Wagner gjorde en riktigt usel insats sits och trodde Bystedt skulle gå in där nu. Hur tänker man?!