Startar den här tråden där vi kan hissa kamrater på Bullen som gjort sig extra förtjänta av lite kudos
Positiv feedback är vi svenskar sjukt dåliga på generellt, så jag tycker vi föregår med gott exempel.
Startar den här tråden där vi kan hissa kamrater på Bullen som gjort sig extra förtjänta av lite kudos
Positiv feedback är vi svenskar sjukt dåliga på generellt, så jag tycker vi föregår med gott exempel.
Jag börjar och vill ge @Hank en riktigt röd
Dina matchbetyg kommer lika säkert efter varje match som ångesten hos en LHC-supporter alltid kommer i slutet av grundserien. Det är lätt att ta båda dessa händelser för givna, men i ditt fall ska i alla fall beröm och ett tack utdelas.
Stort tack för ditt engagemang och dina expertkunskaper inom statistik.
Jag vill ge dagens ros till @Sillen eftersom sillen är den finaste av fiskar.
Kjeppkinesen …och för sina klarsynta utläggningar om ungdomsverksamheten! ️
Uppskattar @MrNebbiolo s tankar och resonemang, på både bullen och sociala medier, och hur dina frågor (som är sånt man själv sitter och undrar över) kommer fram i exempelvis Sanny & Svensson
De mest uppenbara rosorna tycker jag saknas:
Stort tack till @lkpg__ som måste lagt oerhört mycket tid genom åren, dels på att återuppliva Bullen från dvala och därefter hålla det vid liv. Stort engagemang från din sida trots i många fall bristande tacksamhet från oss användare, kan jag tycka. Mest bara krav och önskemål på features från oss.
Likaså stort tack till @Lukkinen för ditt arbete med att hålla oss inom vettiga ramar trots att känslorna svallar när vårt älskade lag har motgångar. Du får onödigt mycket skit från olika håll för din, i mitt tycke, mycket sparsamma moderering med högt i tak. Jag hade lätt gått loss med avstängningar och blockeringar.
Jag hade velat ge @Kjeppkinesen min ros, men han har blivit lite för klok och vettig. Det du skriver numera är så jäkla vettigt, men du har blivit lika mainstream som mig. Höj dig, eller förlåt, sänk dig!
exile82 Jag hade velat ge @Kjeppkinesen min ros, men han har blivit lite för klok och vettig. Det du skriver numera är så jäkla vettigt, men du har blivit lika mainstream som mig. Höj dig, eller förlåt, sänk dig!
Plot twist = Det är inte jag som har förändrats, det är alla ni andra som har blivit som jag.
Tack för att du tänkte ge rosen till mig. Som vi alla vet så är det tanken som räknas.
Jag vill ge Rob en ros eller två. Det för alla uppstartade matchtrådar. Idag Frölunda-LHC tex.
Det uppskattas verkligen
exile82 hade velat ge @Kjeppkinesen min ros, men han har blivit lite för klok och vettig.
Det finns bara en som du å de e du…. @Kjeppkinesen
Jag vill ge MrNebbbiolo en till ros, hans info i sillytråden är det jag läser först. Det uppskattas av mig som inte har mer info än webben ger.
Fan vilken fin tråd! Jag vill ge en röd ros till alla härinne. Vilken jävla gemenskap. I med och motgångar. Efter de senaste säsongerna är man van vid att gå in här för att spy galla och svettas inför hur fan vi ska lyckas få till det inför nästa säsong.
Efter den här säsongen delar folk ut rosor istället. Riktigt skönt och fint! Den här känslan är vi fan värda!
@MrNebbiolo är den jag idag vill ge dagens Ros till. Ärligt talat verkar du besitta en savants förmågor till detalj kunskap inom hockeyn och inte bara inom lhc utan du jämför spelare mot andra lags spelare m.m. riktigt kul att höra människor med så mycket kunskap.