P22 Okej så man har bytt plats med Strandberg och Ljungh. Dom har fastnat lite nu så hoppas det blir en nytändning med Ljungh där.
Kjellman Bra att man förändrar när det inte funkar men snälla gå ner på folk och låt Ehn få spela i bra omgivning om det inte vill sig.
Mittzon Bra start med mål för Leksand… JP får gärna höja sig både ett och två steg. Väldigt medelmåttig senaste tiden.
Kjeppkinesen Vi har alltid bättre passningsspel på bortaplan. Tror ni att det beror på att isen i SAAB:en är totalt klappkass som många spelare också vittnar om? Pucken hoppar och far inte ens i närheten lika mycket på bortaplan som den gör när vi lirar hemma.
Lukkinen Kjeppkinesen Samtidigt har våra motståndare löjligt mycket bättre passningsspel än vi i SAABen. Om något borde vi vara vana.
Kjeppkinesen Lukkinen Samtidigt har våra motståndare löjligt mycket bättre passningsspel än vi i SAABen. Om något borde vi vara vana. Vet inte om jag tycker att de har det. Färjestad absolut. Men vet inte om jag tycker att övriga lag har lirat så fint hos oss.
Lukkinen Kjeppkinesen Tycker vi varit tydligt efter i passningsspelet även på hemmaplan i stort sett hela säsongen. Vårt största problem som lag. Edit Att vi inte kan slå och ta emot pass är bara en del av problemet. Vi passar ofta stillastående spelare som är markerade dessutom.
Mosvaka Lukkinen Något jag reagerade på mot just Färjestad var hur många pass som gick fram och till blad men där emottagningen var totalt borta.. puckarna bara studsade bort eller försvann ifrån emottagande spelare.. De har helt klart mycket att jobba med.
Mittzon Skaplig slashing av Kreu. Antar att domarna kvittar den mot trippingen. Aronsson och Hultström har det tufft.
Metallica Hultström och Aronsson är en mardröm i egen zon. Helt sjukt vilket drällande och usla beslut de står för. Känns som de aldrig får ut pucken och i ren panik drar en icing till slut i varenda byte. Skärpning.