Kjeppkinesen Nils Aj fan då har jag blandat ihop det, jag var ju säker på att Rattie fick den poängen. Nog kan väl en toppskribent på ett toppforum råka blanda ihop en toppspelare som Rattie med andra toppspelare i ett topplag som Cluben..
Metallica Ölen ligger på kylning, balaklavan är framplockad och bangersen står på bordet. Men vi har sjukstuga här så jag kommer titta på matchen hemifrån. Får hoppas att frugan uppskattar när jag börjar slå mot soffkuddarna och slänger bangers i vardagsrummet ikväll. Siktar på att bli forumets topp 3-supporter.
alfie Metallica om frugan blir upprörd är det bara att säga att du bidrar mycket mer till stämningen än vad hon gör så bör det va lugnt. Sympati för Metallica ✊🏼
Kallzon Kollade biljettsidan. Är nästan slutsålt på alla sektioner förutom M. Där är det massor av biljetter kvar
jg Idag kommer jag vara en bra supporter för clubens intäkter, Blir ett antal enheter av 🍺, väl över socialstyrelsens gräns för riskbeteende. Det kommer också innebära spår av högljudhet även om jag inte kommer nå upp i topp3 nivå. Blir ”normal” klädsel och hyffsat beteende mot mina medmänniskor när jag anser att man kan ha kul utan att begå våldshandlingar! Skål på er!
Nibbanovich Jag gillar att folk är sugna på rusdrycken ikväll. Slipper jag bära för hela Saaben. Sitter och myser med en Baron Trenck och tittar på Skånederbyt. Lagt halva lönen på att Russell blir första målskytt idag
Kjeppkinesen Lukkinen Trodde man skulle ställa Myran. Men tydligen vill man verkligen vinna den här kampen. I approve.
NorthLondonForever Nibbanovich Vill du slicka i sig ett glas rött så ska du får göra det utan pekpinnar. Allt som gör gott är rätt!
Osten Greken sätter sig ändå i mycket lägen senaste matcherna tycker jag. Måste trilla in någon snart
HockeyBiraOchBertz Hej hallå Cluben! Reagera med ett hjärta om ni älskar cluben. En ölskål om ni är berusade. En festprisse om ni tror Cluben vinner. Jag lovar att gilla allas inlägg som deltar. Ha det bäst Cluben. Mvh HBB
Nibbanovich HockeyBiraOchBertz Sitter pch fabblar här, kan ju bara reagera en åt gången. Men är ju alltihop. Hur fan gör jag nu?