Vinhandlarn Ska se matchen med en kollega från Malmö och är en initierad Redhawks supporter. Hoppas på en mycket trevlig kväll!
exile82 Lukkinen Kreü kan eventuellt missa matchen imorgon pga “överkroppsskada”. Aransson in i så fall. Nog ska Aransson kunna matcha Aronssons gedigna spel! Kul att han är tillbaka
... Tycker Malmö faktiskt spelat riktigt bra periodvis ändå. Hade helt sjukt otur med skador under en period. Tror det kan bli en rätt läskig match.
Kjeppkinesen Vi har ju varit så förskonade från skador hela säsongen. Vore ju väldans otrevligt om skiten kommer nu istället.
jg Sillen nog ska vi som ett riktigt topplag kunna fortsätta vara förskonade från skador? Där litar jag på PJ till 100%…
Kallzon Corren: Sjukgymnasten Jonas Emmoth skriver i ett sms att Kreü kände sig hängig och att han inte kommer spela torsdagens bortamatch mot Malmö.
HOCKEY Kallzon Sjukgymnasten verkar vara lite alltiallo tycker jag. Undrar hur JP:s situation påverkar lagkänslan här i slutspurten. Om han varit tongivande i gruppen så finns det ju tyvärr risk för negativitet.
Sillen HOCKEY Undrar hur JP:s situation påverkar lagkänslan här i slutspurten Hoppas alla är proffs och hanterar situationen med utgående kontrakt, nya klubbar 24/25 och försöker se allt ”här och nu”. Jeppe är enligt hans kamrater i och kring laget en riktig glädjespridare och ger massor av energi. Östman sa en gång ”Jeppe är inte tyst ens när han sover”. Han blir säkert en förlust i omklädningsrummet. Men, som i alla sammanhang, livet går vidare och nya konstellationer innebär nya möjligheter. ☺️ nog ska laget klara det också.
exile82 HOCKEY Undrar hur JP:s situation påverkar lagkänslan här i slutspurten. Om han varit tongivande i gruppen så finns det ju tyvärr risk för negativitet. Sånt där bekymrar jag mig inte om! Alla hockeyspelare vill ju vinna hockeymatcher, vilken färg han har på dressen till hösten tänker han inte på nu. Övriga är väl medvetna om hur den här branschen funkar…
MrNebbiolo Sillen Abols blev rena djuret för Örebro när det kom ut förra året att han var klar för Rögle. Samma med Sylvegård som var helt galet bra för Malmö efter att det kommit ut att han redan signat Växjö.
alfie MrNebbiolo Skoja inte att Aron kommer att vara spelsugen idag! Lukkinen Matchstraff i första perioden? 😉 HNEZLXRD Vem offrar vi för att sänka Kuk-Janne? Jag lägger ihop 1 + 1
Nibbanovich Jag vilar upp mig idag tills på lördag. Så går det när man är ett hopplöst fall med ett låglöneyrke. Finns några Tuborg hemma att burka upp vid Tv soffan så det lär det bli. Visar Greco upp sig igen likt fornstora dagar, jag tror det. 2+1 på honom
alfie Livrädd för Kuk-Janne ikväll. Känner på mig att han kommer göra minst 1+1. Vill till att vi lyckas vara effektiva framåt och göra minst 3-4 mål idag!
EST1976 Två chanser denna vecka visa att vi ska hör hema i topp 6, rimmar ju sådär med hur vi brukar avsluta säsongen… Magkänslan säger 4-1 i röven men hoppas laget känner nått annat